May 28, 2010

Aku, 'Dia' & kimmyfar43171.blogspot.com

Assalamualaikum! Ezaiyuku? Aku cume nak post jadual final exam aku. Haha. 'Dia' tu exam la. Exam ni penyibuk betul dah menjadi penghalang cinta antara aku dan blog. Hahah mengarut dah. Kembali ke sri pentas ;

  • Physical & Inorganic Chemistry - 30 Mei
  • Computer Science -2 Jun
  • Botany - 6 Jun
  • English & Medical Terminology - 9 Jun
  • Physics - 13 Jun
  • Quran - 20 Jun
  • Creed & Ethics (Aqidah) - 21 Jun
  • Arabic Language I - 22 Jun
  • Arabic Language II - 23 Jun
  • Fiqh - 24 Jun

Hais~ jenuh2.. Aku baca jadual je pun dah nak pengsan apatah lagi nak menghadap buku. T_T Cuba tengok minggu last exam aku, dari Quran ke Fiqh, berturut2 pulak tu. Gila2 la aku nanti dah la subjek tak senang. Cuma bernasib baik ada seminggu cuti sebelum tu. Boleh la jugak aku cari jalan camne nak trick soalan. Heh.

So, cik K, selamat tak tidur la ye sebulan ni. Good luck! And masih belum terlambat untuk aku ucap selamat bercuti untuk para mahasiswa/wi di Malaysia yg sedang bercuti dan bagi pelajar2 sekolah tu selamat bercuti sekolah. *eh betul ke tak ni? kang salah malu den* Hehe. Bagi yg bekerja pula selamat melakukan tugas dengan jayanya.

Walau apa pun yg anda sedang buat, jangan lupa Tuhan yg Esa. Sibuk macam mana pun solat jangan tinggal. Bagi yg bercuti tu tambah2 la amal kebajikan dengan melakukan puasa sunat. Nak advance lagi, Qiamullail and jangan tinggal al-Quran dan selawat ke atas Nabi.

Wah, cik K buang tabiat dah ke? Apa dah jadi dengan kesengalan beliau? Dah hilang ke? Hehe. Sengal tetap sengal tapi jangan lupa yg lagi penting. Yay!


p/s : Masih tak lupa kepada taste lelaki idaman aku yg semestinya berambut panjang mcm anuar zain. Hahah mengarut!

Ja ne!

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...