Aug 20, 2011

Result.

Assalamualaikum.

Yea result aku sudah keluar. Agak kecewa. Tapi masih bersyukur kerana diberi peluang kedua. InsyaAllah aku takkan sia-siakan peluang kedua yang diberi ni. Pulun habis-habisan!

Kata orang, kejayaan takkan datang bergolek. Apa yang kita dapat itu adalah hasil dari apa yang kita usahakan. 

Err, tapi result ni aku terpaksa rahsiakan daripada mak. Mak, saya minta maaf. Tapi bila dah dapat result untuk  kali kedua nanti baru saya bagitau mak okey? 

Doakan aku.

Ja ne~

2 comments:

usachii said...

i am praying for your best. <3

insyaALLAH i will always do. :)

qeqe said...

xpa kimmy, hero n heroin slalu dtg last2.

never gv up, teruskan berusaha. berkat doa parents n kawan2 kimmy sti boleh punya!!!

all da best! amin....

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...