Sep 13, 2011

Aku ingin tau apa perasaannya..

Assalamualaikum~

Aku ingin tau, apa perasaan dia ketika membawa kereta di tengah2 malam mencari anak yang hilang.

Aku ingin tau, apa perasaan dia ketika tiap2 pagi bertekak dengan anak yang degil malas ke sekolah.

Aku ingin tau, apa perasaan dia ketika dapat tahu anaknya berkahwin lari.

Aku ingin tau, apa perasaan dia ketika mendapati dirinya dimadukan.

Aku ingin tau, apa perasaan dia ketika melihat anaknya yang terlantar di hospital.

Aku ingin tau, apa perasaan menjadi wanita sepertinya.

Tapi aku tau, tiada seorang yang sanggup menjadi sepertinya kecuali hanya dia, mak.

Ja ne..

1 comment:

Pinkbubblegumprincess said...

mak adalah orang yang paling tabah di dunia...

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...