Mar 3, 2012

Wrapped.

Assalamualaikum~

Sudah sebulan lebih aku tak menulis.  Recently, aku berada di tahap motivasi yang sangat rendah. Susah betul untuk aku ke kelas awal pagi. Biasanya aku hanya akan sampai ke kelas untuk waktu subjek kedua dan keatas. Sukar untuk orang nampak muka aku di kelas pertama. Bukannya aku tak bangun awal, biasanya sebaik saja masuk waktu subuh aku dah celik mata, tetapi untuk melangkah keluar dari ARMA tersayang ni... Phew~ Sabar, aku sedang maintenance diri sendiri. Asalkan takde orang buat motivation aku down lagi, it's ok.

Ape aku buat masa winter break yang lepas? Aku melancong ke France selama 5 hari bersama lagi 3 sahabat sekuliah aku. Heh, biasanya sebelum aku pergi mesti wajib aku bising kat sini kan? But aku tak sempat pun nak menulis sebelum berangkat. Dengan keadaan baru lepas exam dan enjoy-enjoy sekejap di Cairo kemudian terus fly ke France. Pulang je dari France terus kena angkut ke Hurghada. Fuh.

Before aku ke France, actually banyak perkara yang dah berlaku. Banyak kawan yang baru aku jumpa. Banyak pengalaman baru yang belum pernah aku alami pun berlaku.

I guess, it was the time that I should learn how to accept one's weakness and learn how to overcome those with the strength within me.

Or, maybe I should learn to not pay attention to simple matters that supposedly not affect me at all. Ignorant.



p/s : Does anybody knows what COUGAR means?

Ja ne.

2 comments:

Annisa said...

Assalamualaikum, Kimi.. best tak pi sana? :) nice pic..

Sr. Maryam Fatanah said...

Kimmy..yam jelez kim g france..yam x gorak mano2 pun ha..whats the meaning by cougar??

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...