Mar 29, 2011

Something to talk about : Aiskrim.

Assalamualaikum!

Dulu kan, setiap kali mak singgah kat kedai runcit Kartika mesti aku nak beli aiskrim yang cornetto tu. Dulu harganya RM2.00. Mak aku cakap, ambik aiskrim yang murah je yang 50 sen tu. Aku pun ikut je la. Mak aku cakap, makan yang cornetto tu nanti kotor kereta. Aku kan jenis makan comot.

Lepas besar sikit sekolah menengah, baru mak bagi aku makan aiskrim cornetto tu. Mula2 dapat memang excited sangat. Aha.

Tetiba teringat sebab sekarang ni aku tengah makan aiskrim pops yang nestle. Aiskrim kat dalam coklat bulat. Ahh, susah nak terangkan macam mana bentuk dia. Aku tak pernah pulak jumpa kat Malaysia. Sedap sangat. ;)

Ja ne!

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...