May 5, 2011

Entah la belalang, aku pun tak tau.

Assalamualaikum.

Sejak akhir-akhir ni aku rasa bersalah dengan banyak orang. Aku tak tau lah semuanya salah aku completely ataupun tak. Tapi rasa bersalah, rasa berat hati membuatkan jiwa aku tak tenang.

I wonder, patut ke tak aku berdiam diri untuk sementara waktu sampai semuanya kembali kepada asal? Tapi agak-agak, ianya akan kembali kepada asal ataupun semuanya akan berubah? Semuanya bermain permainan kebarangkalian, probability.

Rindu nak lepak dengan geng2 yang rapat dengan aku. Tapi semuanya berdiam diri. Jadi aku rasa sunyi.

Ja ne.

2 comments:

aat @ paat said...

pinta kemaafan drpd org thifah wlupun ko xpnah wat ape2 slah pun pdnya..
sntiasa mohon kemaafan drpd org itu sunnah..
cm kalo ko tgk kt fb kdg2 ade org wat gituh kt status pdhl die baik gle xpnah wat slh ape2 pun kt org...

nway,I've changed the URL of my blog to farhatzuhairi.blogspot.com

thnks~

'Athifah Markzzaki said...

dah mintak maaf dah.. everything's alright now,,thanks paat. ;D

okey roger. ;)

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...