Apr 24, 2011

Dikurung!

Assalamualaikum!

Dah dua hari gua dikurung di tempat yang gua sendiri tak kenal. Tujuannya, supaya gua dapat study dengan aman. Ya, serius, dua hari ni gua dah tepu dengan ilmu Anatomy walaupun tak habis lagi ni. Terima kasih buat tuan rumah and the gang kerana menjaga aku dengan baik.

Dua hari aku tak keluar berjalan, dua hari jugak lah gua tak pakai duit. Tapi makan mestilah sedap, ada laksa penang, ada spageti, ada kfc, ada kari, ada pizza. Internet line pun terbaik la laju. Feels like home.

I wonder bila pulak nak balik pergunungan arma ni?

First paper ever : Anatomy & Histology Practical Exam (Thursday 28/4/2011)

Ja ne.

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...