Jul 21, 2009

Boyfriend No.3! Transform!!!

Assalamualaikum!!!
ahaha..aku kembali...!!!

Hi5 Emoticon

hahah...

ni aku nak citer sket nih pasal bf no 3
aku...

ape????

biar betik!

aku ni playgirl kerr???

Hi5 Emoticon

hahah...itu cerita laen dah..
xde la..


ni ha..name die N81..hahaha...
posing sket...


hehe..bf ku yg hensem!!!
Hi5 Emoticon
haha..setelah hampir staun aku brsame ngan die nih..Cewah!
ade la berlaku beberape keadaan yg menyebabkan bnda alah ni terluka sket kat tmpat2
tertentu..
hahah..adakah ayat ni difahami???
Hi5 Emoticon
ahaa..ape2 je la..asalkn aku faham..hagahagahaga..

ok,back to the story,,,

lepas tuh, sejak bkerja kt giant nih..aku trjumpa sbuah kdai yg modified
handphone n laptop..hee~
aku pn rase mcm bf aku ni perlukan satu transformation..haha..mntang2 minat transformers trus je gune ayat nih..
aku ape lagi..troz la try nasib cri corak yg menarik n suite ngan bf aku
neh..
setelah beberape lame mencari n meneliti n sewaktu dgnnye,,aku puas ati ngan satu corak neh..
aku buat depan blakang..
baru masyuk sket..
ni adalah wajah N81 yg
asal/ori...




aku pilih gabungan warna merah, hitam n putih..sesuai ngan favourite colour aku..
merah,hitam n putih akan jadi hasil seni yg stylo kalo pndai match..hahah..
aku bab2 colour ni leh la main2 sket..haha...

.................,

setelah dibuat transformation,
ape hasilnye???

Haa...ni la die..


ni yg depan..semakin hitam n ade corak kemerahan pada keypad n navi key..sesuai ngan favourite colour aku..



ni wajah belakang die..aku pilih corak pokok merah..n background putih..pergh!~ masyuk2...


ni belah tepi die..atas hitam bawah putih...

yg bestnye,,kat display tu ade nampak corak bunga yg fluorescent red gitu..nampak tak kat gmbar bawah nie?

haha..akhirnya..bf no 3 aku a.k.a Nokia N81 dah mengalami transformasi yg stylo..
haha..tp aku lupe nk tngkap gmbar mastermind yg buat neh..
chinese boy yg baek hati..haha..
bape kosnye??
haha..agak mahal walaupun dh diberi diskaun...
RM40..
herm..agk brbaloi la drpd cri housing ori..
dh la hp jenis ni xde org yg berani nk bukak untuk pasang yg baru..
agak complicated kate org2 kedai hp..
jenuh aku pg tiap2 kedai tnye sanggup tak bukak hp aku nih..
sume xbrani..
so, aku pn buat alternatif lain mcmni la..
xpe la..
harap2 leh tahan lame..hehe..
tu je la citer aku kali ni..
hope sape2 yg pakai nokia jnis ni yg ade problem cam aku nih dpat la jgk idea nk buat mcmni..

Hi5 Emoticon

hehe..

Hi5 Emoticon

4 comments:

Syed said...

aq tau!!
kau wat kat Giant???
kan kan??


haha..!!

'Athifah Markzzaki said...

erk!?
hahah..
ade org tau jgk ea..
haha..
ye la..
kt giant..

heijihatsutori said...

Pergh~ bpak cool gle hp ko...masyuk r...haha!

'Athifah Markzzaki said...

haha..aku tau ko pn msti suke ngan style plihan aku..
ngehehe~

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...