Jul 1, 2009

Mimpi...

Assalamualaikum...
Huhu...sebahagian daripada diriku menyuruh aku meluahkan ape yg ade di minda hari ni...malam semalam aku bermimpi...mimpikan seseorang yg pernah hadir dalam hidupku...seorang kawan lama yg hampir dilupakan...juga seorang yg pernah aku impikan...dulunya is my Mr.Perfection...masuk tahun ni, dah hampir 2 tahun xjumpa dengannya...nama dia? Let him be known as Mr.P...huhu...aku mimpi bertemu dengannya...dan rasenya hubungan kami sangat rapat...sesungguhnya aku memang hampir melupakannya...tapi kenapa aku mimpikan dia dalam keadaan mcm tu? Adakah semua yg berlaku di dalam mimpi tu takkan menjadi kenyataan? Kata org, kalau kite bermimpikan seseorang, maknanya orang tu merindui/ingat pada kita...betulkah???Aku pun xtau...mungkin ya...mungkin x...atau, adakah minda bawah sedar ku mengarahkan minda aku supaya x melupakan orang itu?Adakah?? Namun, aku sangat gembira menerima mimpi seperti tu...seperti impian ku menjadi kenyataan...tapi aku tahu, semua itu hanya mimpi semata-mata...Mr.P berada berbatu-batu jauh dari sini...pursuing his dreams...Walaupun begitu, aku masih setia mengingati dan mendoakan sahabat2 ku...Aku doakan agar dia selamat...Semoga dia masih x lupakan aku...Aku juga berdoa agar suatu hari nanti aku akan bertemu dengannya...bukan dalam mimpi lagi...tapi dalam dunia realiti...dan semoga bila kami bertemu nanti, kami dah jadi SOMEBODY...mungkin dia seorang doktor, n aku seorang dentist...Aku akan terus berusaha demi impianku sendiri disamping ingin bertemu dengan semua sahabat2 seperjuanganku...Semoga kita semua dilindungi dan dirahmati Allah sentiasa walau dimana pun kita berada...mimpi yg pendek itu berjaya mencuri tumpuanku sepanjang hari ni...buat aku banyak berfikir dan berkhayal...sesungguhnya aku betul-betul merinduinya...Hope we'll meet again...If God's will...pertemuan dan perpisahan ditentukan Allah...

4 comments:

heijihatsutori said...

Rse cm knal je org yg dmksudkn...Tokiya ke? Just guessing...

'Athifah Markzzaki said...

yup..absolutely right!
huhu..

heijihatsutori said...

Heh...ak dh agk! Ko mmg...hee~

Mr. Asada said...

pepepepergghhh...

jiwang berbunga-bunga. dalam hati ada taman botani. hahaha..

semoga bertemu dengan orang yang dimimpikan tu..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...