Jul 19, 2009

Jalan2...

Assalamualaikum!
Ahaha..walaupun dh hampir seminggu xmenulis, tapi aku memang selalu melawat blog aku nih..ahaha...
minggu lepas hari isnin aku pegi melawat cik ogy kat UMT.. haha..busy btul budak kecik
tuh..haha..
tp sempat jugak culik die pegi bawak jenjalan..haha..ni la salah satu tempat yg aku bawak die..


haha..
aku bawak pegi Kuala Ibai..dekat ngan Masjid Terapung..huhu..dah jadi lumrah aku kalo member jauh datang aku mesti bawak pegi round2 Kay Tee..
haha..InsyaAllah aku akn bawak lagi Ogy pegi tempat laen plak..ade mcm2 lg kat Terengganu nih..
haha..Discover The Place Where Natures Embraces Heritage...haha..

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...