Sep 3, 2009

Nabari no Ou...Done! AVM...Undone...

Assalamualaikum!!!
wee~mood aku agak ok hari ni..
Hi5 Emoticon
haha..
hmm,,sperti yg aku nyatakn di tajuk,,
yeszza!!
"Nabari no Ou...Done!"
Hi5 Emoticon
haha..
erm??
xtau apakah itu makhluk Nabari no Ou ini?
haha..
ni anime la..
xde kat bazar Ramadhan neh,,,
ahaks~
mksud Nabari no Ou,,
Ruler of Nabari..
huhuhu..
aku dgn banggenye ckap,,
Hi5 Emoticon
aku dh habis tengok citer nie!
hehe..thanks a lot to my great good girlfriend,, Heiji-san..
haha..aku dperknalkn anime ni drpd die lar..
hehe..erm,,
aku xnk la citer tntang plot anime ni..
tp kalo korang nak tau jgk,,
better jguk blog Heiji-san..
after all,,,
aku bleh bg 5 stars for this anime..
dh habis tgok sume,,
ape lagi...download la!
huhuhu..tapi ending story nie sedih siot!
huhuhu..trkeluar air mate tgok episod last tuh..huhuhu..
Hi5 Emoticon

Rokujou Miharu & Yoite

haha..tp mmg giler lembab la nk tggu download sume 26 episod nie..
xpe2..smentare mnunggu tu aku ade pkare lain yg dibuat..
haha..tgh usha2 anime Kuroshitsuji plak..
tajuk citer ni aku dgar ade la dlm 5-6 kali dr mulut Heiji-san during her last call..
haha!
n aku tau,,kalo si Heiji-san yg recommend kat aku,,
semestinya bnda yg aku suka!
haha..u know me well la Heiji-san!
Hi5 Emoticon

haha..gatal jgk Cik K mencapub kat wallpaper neh..=p

err..,ape plak tntang "AVM...Undone..." nih?
Hi5 Emoticon
ouh~
disamping post tntang anime nie..
ade bnda lain jgk aku nk share..
tntang perkembangan treatment aku..
Ahad minggu lepas,, 23 August 2009
aku jalani MRI yg kedua kat HSNZ..
n aku dpati bnda (AVM) dlm kepala aku tu mcm membesar lpas tgk film MRI tu..
then pegi appointment kat HUSM hr Selasa lpas,, 1 September 2009..
bincang2 dgn pakar Onkologi, pakar Neurologi, n pakar Surgery tntang ape diorg nk buat dgn aku nie..
herm..tp aku boleh agk ape yg diorg nk buat..
pastinya Embolisation pulak..
aku akn admit ke wad 3U smula dlm mase trdekat ni..mgkin dlm masa 2 minggu nie..
xpe la..
aku anggap semua ni ujian dari Allah..
semoga ada hikmah utk aku di bulan Ramadhan yg mulia ni..
aku redha,,aku serah diri jer.,aku bersabar jer.,
aku tau aku bkn seorg yg baik n sempurna...
dosa aku terlalu bnyak...
semoga kdatangan pnyakit ni dlm hidup aku,
dpt mnghapus segala dosa n salah aku ..

ohh..kpd pembace sekalian yg blum tau apekah makhluk AVM ni...,
pnerngan tu ade dlm post lame aku..

Hi5 Emoticon
Anyway,,aku xsabar nk menapak ke alam universiti!!!
otak aku dh brkarat ni..
hati jd resah kalo xdpat nk msuk ilmu..
adeh~
haha..aku nih studyholic ker??
xde la..cume fitrah keperibadian aku dh mcmtu..
aku diajar supaya mngikut aturan hidup..
so, aku ikut je la aturannya..
I'm a Logical person!
semoga aku sempat sembuh...
aku dh xsabar sgt nk menapak ke alam dewasa..
actually xsabar nk kahwin..
Hi5 Emoticon
hehe..
normalkah??
haha..till then,,
Wallahua'lam

P/S : Huhuhu..trase rindu plak pd En.Farizz..haha..(anyway,,tgh sms die jgk neh..ahakz!) goodnite!
Hi5 Emoticon

7 comments:

heijihatsutori said...

Haha~ dh abis tngok? best gle kan?? 2 yg ak mcam nk gle rkmen 2..haha!!

Kuroshitsuji dh abis dnlod...(hehe..) tpi x de msa nk tngok..assignment bnyk...T_T

Ak skang ngah follow manga Nabari kt mangafox...trust me..lgi best dri anime!! Artwork ye x brape lawa..(x leh lwn anime r..) tpi plot ye best! Low ade msa usha k! ^^

Ak cdngkn ko x yah r tngguh ngat rwtn AVM 2...ak low dngr bab n msti sdey doh...no matter wt gambatte! Ak doakn ko shat sjhtra!!!! ^^

Pnjng komen ak n...x pe r ek? haha~

Low ko sush nk dnlod, rya 6ti kta jmpa..amek ngan ak anime 2...bnyk gle anime n nk bg..haha! Ak blik 19 (mlam rya bru smpi...T_T) pegi blik 26 (sminggu je cti?? *sigh*) ak hrap kta dpt jmpa! ^^

Till then, do take care!!! ^^

Teja Evalea said...

haa. .
kt cni upenye. .
pe laa ssh nk crik blog kamu. .
abg fariz sht??kik3

'Athifah Markzzaki said...

~heiji~
yuppie!!! xsabor nk jumpe kw raye nnti..hahaha..
nk download sbanyak mungkin!!
hahaha..
tp blik kg tu,,jgn buat lupe plak nk bwak blik laptop la hape la..
karang,aku jgk kuciwa..
ahaks~

'Athifah Markzzaki said...

~Ain~
ouh~baru fhm..haha..
org da lame jumpe blog die..
huhu..en.farizz itu i pnye bestfriend la..
=)

heijihatsutori said...

Hei~ mesti r bwk blik...mnonggeng ak low tnggl..haha!! Jmpa ko rya 6ti! ^^

Laptop ak dh nk pnuh..blik 6ti ak nk amek extrnal...hehe~

Noru Amran said...

xkan en farizz bestfren je kot.
adik ipar kak wani jgak lah kan kan kan?
=P

'Athifah Markzzaki said...

xla kak wani..
bestfriend..
once,,n forever..huhuhu..
=)

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...