Sep 19, 2009

Salam Lebaran!

Assalamualaikum!!!
huhu..aku xnk ckap bnyak utk post kali ni..
bz ngan persiapan raya..
mybe ni kali terakhir aku berhari raya..
only God Knows...

so,,

aku,,
yg bernama
Nur 'Athifah Bt Jusoh @ Mohd Zaki
(Kimmy Ai)
ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya
kpd seluruh umat Islam terutama rakyat Malaysia
Maaf Zahir Batin
sekiranya aku ade buat salah ngan korang,,
sedar or xsedar,,
aku mintak maaf..
kita semua manusia biasa..
okey!

ohh,,sebelum tu..
suke aku nk citer skit sbyak tntang preparation raya tahun ni..

menu utama raya :
(tiap2 tahun mesti ade sjak aku lahir)

~Laksa Penang~

then,,
menu yg aku request ngan mak :

~Gulai Ayam nk cicah ngan Ketupat~

~Sate n Kuah Kacang~

hohoho..
of course la aku tolong die buat..
kalo x,,
mmg xmerase la kalo kuat demand pun..
dlm2 mase tgh nak sembuh nie,,
sempat jgk la aku tolong mak,,
sikit sbnyak dpt jgk tlong dia..
hehe..

ouh,,tp ade perubahan skit..
kuih raya tahun ni sikit je,,
xbrape special..
ade kek pisang!
n
maaf ye tahun ni xde air gas..
sbb ade budak nie yg kedarah air gas dh xbleh minom sbb trkena gastrik
ahaks~malangnye nasib

ohh,,aku mmg obses obses obses ngan event raya nie..
mgkin dpat lupakan sdkit msalah yg menimpa..
huhu..

dh 4 tahun aku x solat sunat Aidilfitri
uzur syar'ie
n taun ni jgk aku xdpat prgi
still sakit..
huhuhuhu,,sdeyh2..

so,,kepada org2 Terengganu tu,,
meh la datang rumah..
aku dh la xbleh nk kuar jalan sgt..
huhu..
ape2,,kalo nk dtg rumah ke..,
roger aku..
ok,,babai!



p/s : actually ade masalah yg mengganggu fikiran
n jiwa cik K di kala ini...mungkin akan diluahkan
di next post kott?? who knows~




...buat masa ini cik K sedang berehat
stelah sepagi bersama mak
mnyediakn juadah raya...
sangat menyeronokkan!!!
xD

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...