Apr 17, 2011

Mak gua cool~

Assalamualaikum!

Gua start exam 16 Mei - 20 Jun sebanyak 11 subjects dan Lab exams pulak start 28 April sebanyak 4 subjects. Oh my God! Seriously dah rasa cuak sesangat dah!

Tadi gua call mak gua, boleh pulak dia gelak bila gua cakap gua cuak nak exam. Oh, gua dah cakap kot sebelum ni yang gua tak pernah rasa cuak macam ni masa exam-exam yang dulu. Mungkin sebab tu lah kot mak gua rasa pelik pastu gelak tu. Nak kena mak ni. Takpe tahun ni gua tak balik. Mesti mak gua rindu gila kan kat gua. Tulah, gua balik je nak membebel panjang-panjang, kan gua dah tak balik cuti ni mesti beliau rasa sunyi gila sebab tak dapat nak membebel kat telinga gua. Oh, mesti gua pun rindu nak dengar beliau membebel nanti. Hahaha!

Part yang best bila budak-budak belajar luar negara ialah bila call family yang jauh di Malaysia. Tapi bagi gua, itu part yang paling tak best. Sebab, bila gua call mak gua, mesti beliau cakap sepatah je. Kalau gua tanya sepatah, sepatah la dia cakap. Tak sama bila gua duduk depan dia, mesti gua tak sempat tanya pun beliau dah keluarkan 50 ayat. 50 AYAT. Jadi gua sedih dan hampa bila tengok member-member gua boleh borak dengan mak-mak mereka selama 30-60 minit sedangkan gua tak sampai pun 10 minit mak gua dah gaduh-gaduh nak letak phone. Tch. Tau lah mak cool kan, jangan la terlebih cool dari gua pulak. Ehe.

Tapi gua dapat penyakit kronik la sejak-sejak ni. Tau ape? MALAS! Grrrrr~


cun tak kitorang berdua? Cun la, cun la...

Ape-ape pun, mak, I LOVE YOU! ;)

Ja ne!

2 comments:

zahidah dihaz said...

good luck untuk final exam...


New Entry: [Contest] Preloved items to let go

qeqe said...

cun aja...
good luck kimmy exam..
abes laaaaa, sti ssh nnt...hahahaaa
Physc.

stdy rajin2

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...