Jun 29, 2009

La La La Kerjalah...

Assalamualaikum!
Aku dah start masuk kerja semalam,Ahad...kerja aku sebagai cashier dan salesgirl...tempat? Ahaha..senang je nak cari aku...pergi Giant K.Terengganu, tingkat bawah...namenye kedai cenderahati SMART CC...huhu...aku kerja setiap hari start Selasa hingga Ahad..maknenye, cuti aku hanye pada hari Isnin! Ahahaha...sebab tu la aku mengadap komputer je hari ni...hari cuti la katekan...shift pagi brmula 9.30am hingga 6.30pm n malam plak start 2.00pm hingga 11.00...huhu..tapi disebabkan pekerja kurang, aku n member lagi sorang akan dikenakan OT setiap hari..Ahakz! Memang gila kerja la aku jawabnye nanti...takpe3...nanti masuk duit gaji, kita ENJOY!

all purple n loving it!

5 comments:

Syed said...

yaaa..
aq tau kedai ini~
hehehe..

'Athifah Markzzaki said...

hahah..dtg la kalo rajin..
beli bnyak2..
leh aku dpat komisen lbih..
(ceh,mcm la wjud komisen tuh)
Ahakz!

rangers hijau said...

haha...cm penah tgk je kadai tu..
nnt abg nak g melawat2 la..wat2 sbuk..hhahaha

rangers hijau said...

abg tau kdai tu..haha...
tgk la nnt abg nak g usik kime kat sne..hahaha

'Athifah Markzzaki said...

uuppss~haha..ade pminat laen jgk nk dtg mlwat yek?
hahah..
dpends gak pd hari kalo shift pg xde la mlm..kalo syif ptg xde la pagi...
ahakz!

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...