Nov 16, 2009

Ini..Err..Ehem..?



Assalamualaikum...

1...2...3!

HOYYAAAA!!!!

XD

err,, hehe..

this is my first time being tagged since i've started blogging!

congratulations to Abg Boolat or En. Taufiq Azzain for this tag...

Hehe,, is it okay for me to be proud for this??

Erm,, i think it's ok (for me) ^^

Biar la.. kanak2 riang kn..haha

to abg.boolat, arigatou gozaimasu!



Tag From Abg Boolat

1. Anda rasa anda hot?

oh yeah! Absolutely! (err..only when somethings make me mad) hehe..well,,maybe not..XD
2. Upload gambar kesayangan anda



3. Kenapa anda suka gambar ini?

Hei! Don't you see?? It's Kuran Kaname my dream bf!!! Ahhh..Kaname-senpai!!!! XD
(hehe..ok i'm not too serious if it is my favorite picture or not..of course my mom's picture would be the best!)

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Last month with my elder sister and her friend.

5. Lagu terakhir anda dengar?

Already Gone - Kelly Clarkson (i still can't stop from listening this song all long)

6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

Reading Heiji-san's blog and taking care of Cafe World in Fb! (Haha!)

7. Selain dari nama anda sendiri anda suka di panggil?

Kim,
Kimmy,
Saise
(this is my japanese name Heiji-san gave me when high school, a character from Samurai Deeper Kyo)

8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.

Eh?! aku nk tag banyak (lbih dari 6) boleh tak???? hehe.. suke ati aku laa..hehe..



****Siapa no.1 kepada anda??

Heiji-san is my best friend forever. Hope we'll be until the end. ^^

****Bagaimana pulak no.3??

Nurul Khan is my good friend at KMNS. A good friend though..=)

****Pendapat anda pada angka 4??

Manusia paling sengal and senget i've ever known. Haha!!!

****Kata sesuatu tentang orang no.2??

My best boyfriend met since KMNS

****Bagaimana pulak no.5?

Fasi KMNS. Si chumel yg gojes. *wink2*

****Pendapat anda pada angka 6??

Ogy kecik my practicum classmate at KMNS. An active and cute girl! (Maybe hyperactive! HEHE)

****No.7?? (tmbahan org..hehe memandai je!)

cik epal blogger macho..hehe..maybe she's a friend of my friend. Ntah nape aku rase nk tag gak cik epal neh...XD


Then, Well Done!!!

3 comments:

Syed said...

ches..
agak r..
dush2!

Unknown said...

trtinggal 1 lg nme...
kim-choi...

'Athifah Markzzaki said...

hehe..syaingal marah ooo..
XD


ala..tu abg bulat je yg pggil,,kim x..T_T

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...