Nov 5, 2009

Story Of The Kecik Girl

Assalamualaikum!

name si gadis chumil n cute neh

Fauziyah Bt Ghazali


die member kamceng aku mase kat Matrix N9 dulu

actually sbb kami satu praktikum,, H1P2


hehe..n guess what?


cik Ogy neh muda staun dari aku..budak lompat le katekn..

hehe..*anyway, i guess, mgkin aku mmg rpat ngan org lg kecik ngan aku la..agaknye..*

so, yeah..kami lebih kepada happy go lucky

same2 tido dalam kuliah

masing2 asyik mencapub je kerja..

ponteng kelas BI..
kekadang tu ponteng kuliah..
*okey, Ogy, kau lagi bnyak ponteng dari aku yep!*

ngeh3~

Ogy ni famous dulu kat matrix neh..

budak Basketball la katekn..standard r..

aku? budak Volleyball..hehe..

so, nape cik ogy ni disergah dlm blog cik K hari ni?

oh..xde ape pun..sedang2 cik K membelek2 koleksi pic2 kat matrix tuh..

terperasan la plak banyak jgk gambar dak kecik neh..

so, dtg le idea menyergah cik Ogy neh..hehe..

now, kami dh graduate dri matrix neh..dh terpisah jgk..

cik Ogy ni asalnye KL, aku lak asalnye KT *jauh la jugak*

haha..tapi yg ironiknye,,

cik Ogy ni plak tercampak kat UMT course Sains Bio..

depan rumah aku jep... *ok serius, sgt hiperbola!*

hehe..dlm kategori dekat la jgak..dlm 30 minit je nk jenguk die neh..

aku pn penah la bawak dak ni balik rumah aku..

tu pn mase fasi2 dtg serang rumah aku bulan puasa hari tu..

hehe..tapi aku dah x lame kat sini..

Ogy oh ogy...bile lagi nk jumpe kau yep..

dh la tgh exam..then lepas ni balik rumah plak dh..

adeh2..bakal merindui kamu la..

takpe2..jauh di mata dekat di hati..cewah!
oh..dak kecik neh ade kelebihan gak tau..

die leh bace personaliti org melalui tulisan..

hehe..aku xleh la buat benda camtuh..

tau mind reading jer..kui3~

tengok lah ni...bnyaknyer gambar dak neh..

ni belom upload semua ni..just sbhagian jer..haih~

pape pun cik Ogy, toksah sedih2 lagi tau?

ceria selalu!

hope you are still the same O
gy in my past memory

hehe..

well,

cik Ogy, anda DISERGAH!


cik Ogy neh ade blog...

2 comments:

black_hurricane said...

Woit Kimmy!!
Banyaknye ko cite pasal aku..
Ko saje cte pasal ponteng eyh?
Nak aku kne serang ngan Mr Syah eyh?
Gilo la dak ni..
Ish...

Erm..
Miss you too..

'Athifah Markzzaki said...

thihihi..
eh yg ponteng tu bknnye sengaje nk burukkn2 doh..
aku pn turut same join..
sowie beb kalo trase..gomenasai!

Muahx! *hugs n kisses*

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...