Nov 4, 2009

Otanjoubi Omedetou!



Assalamualaikum!!

Ha..dah habis pasal si sengal Syairazi semalam. Hari ni sorang lagi aku nak uar-uarkan..cewah!

bersiap-siagalah kamu untuk ku sergah dalam blog ini yep...

makhluk ini bernama

Ihsan Syairazi

okeh,,bukan Syaingal yg semalam..(kau jgn perasan!)

die kawan alam maya aku..

die seorang yg baik, stakat ni..

comel jugak *wink2*

cume nk ucap,

Happy Birthday!

2 November 2009

sikit pesanan ;

nanti jgn jd cikgu yg nakal tau? jgn garang2..nanti ank murid takut nk tegur..
oh, lagi satu, jd la cikgu yg baik hati yg bg banyak homework..hehehe..

********************************************

Bukan syai je kwn aku yg birthdaynye bulan November..
ade lagi..
nak senang citer biar la aku ucap sekaligus dlm entry ni yep!

Muhammad Idil (schoolmate)
3 November 2009

Nor Aziyatul Izni (ketua aras 1 C3 kt matrix dlu)
21 November 2009

Hehe..selamat hari tua semua yep!

aku? bulan depan..

coincident dgn syai..
die 2 Nov
aku 2 Dec
aku muda sebulan dri die..

Yay!
Bestnye jadi org muda..!
Ahaks...

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...