Nov 3, 2009

Kisah Si Kuman Manje Yg Sengal...

Assalamualaikum!!!

Alkisahnye...

(tedededededeng!) *sound effect xbleh bla*

diciptakan seorang insan

kejadiannya yg mempunyai sifat sengal semulajadi

serta kesengetannya yg terserlah

maka dinamakan makhluk itu Syed Syairazi

bos~sowie yep aku pinjam gamba dari blog kau...ngeh3!

setelah beberapa lama dia hidup,,

seiring dengan kemajuan teknologi serta penciptaan internet

maka terjoinlah dia ke group 1990 di dalam Friendster

lalu terjebak ke dalam sebuah organisasi underground

yg dimartabatkan namanya sebagai

Geng Kuman2 Manje

yg YDP nya dipegang oleh YDP Cik Siti Nor Effadila

Huhu..aku rase mmg patot la kau jadi naib YDP..

sesengal eppa, kau lagi sengal le!!

anyway, aku mengaku aku pun dah berjangkit

kesengalan serta kesengetan kau..

xpasal2 aku dah terjerumus ke dalam jurang

yg penuh dgn kuman2 manje yg sengal

n nama aku dh ditukar kepada kimmy-ngal

weh syaingal!

asal kau sengal sangat hah??

adeh~

pastu xpasal2 aku kene haruk open facebook

sbb kuman2 sume ni dah berhijrah ke facebook

maka terhasillah profile facebook aku..

serta berterima kasihlah aku kepada si sengal ini

sebab ajar aku kat fesbuk tuh..

Wei Syaingal!!!

bace neh!

good luck in your life,,

err,, terutamanya about siti..

ngek!

dun ever let her go!!

ho yeah!!

sesengal kau pun..

kau tetap member kuman aku gak...

kui3!

lagi2..

jgn ponteng keje la weh..

kureng asam tol la kau neh..

dush3!




kalo korang nak tau lebih pasal si syaingal neh..

n ntah pape tulis confession aku tuh!!!

oh lagi tentang geng kuman2 manje...klik sini

kuman!~

3 comments:

Syed said...

nie lagi sengal..
kesengalan eppa xleh disangkal owh..
ne ley aq lagi sengal dari dye..
naib YDP is Deeba oke..
aq x bejawatan tinggi lam kuman..

yeah!
dont ever let her go!!
hehe..

bia r nk ponteng keje..
x selalu pown~
(last week dtg 1 hari je..hehe)
haha!!

thx kimmyNGAL..

'Athifah Markzzaki said...

hoh?? aku lupe3..deeba yg jd NYDP ek..
kui3~

effa_dila said...

OMG!y aq baru prasan entry ni?thanx kuman2 manje ku syg..;)

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...