Feb 12, 2010

Yay!

Assalamualaikum! Ape khabar orang kampung?? Sihat2 semua ye? Almaklumlah.., kita ni jauh dari kampung tu ha.. hehe.. Okey,, ni nk habaq sket...sket je,xbanyak.. Internet line dah masuk rumah!!! Hahahahahaha!!! (ayat kak efa, gelak puaka) Omedettou! Memang gembira tahap2 gaban la neh.. So, update perkembangan terbaru yg lebih fresh daripada ikan2 kat souq akan menyusul la lepas2 ni ye.. Haha!

Firstly, exam final semester 1 yg dipostpone hari tu dah dikenalpasti tarikhnya. 21/2/2010 ialah first day exam. Ini bermakna dah xlame sangat dah. Boleh kira dengan jari dah. So, dah tau exam dekat giler, ape aku buat kat sini??

C : Whooi! Sini kau! Fizik pun xkhatam nk update memanjang plak!

Cik K : Err, jap2,, lagi 5 minit!

Kui3~

Sekarang ni tengah winter break 2 minggu. Exam mula exactly lepas cuti ni. Within this two weeks aku xde la bertapa kat meja study sampai x ingat tarikh and hari and siang and malam asyik study je. Aku bukan manusia sebegitu! Ala,, time study, study la betul2. Time xstudy, ape lagi, ronggeng ar. Xpun, movie. Xpun, game. Xpun, tido.

C : Wahai manusia yg terlebih masa, apakah kamu tidak menggunakan masa dengan benda yg LEBIH berfaedah dari semua tu??? Juzuk 30 sume dh hafal dengan lancar dengan susunan surah sume belum???

Cik K : Err,, tak cikgu. =.="

Another Kui3~

Aku banyak habiskan masa hang out kat CityStar, ranking lebih kurang macam KLCC kot. Sejak2 ni asyik2 shopping je. Bukan aku datang plan nak shopping, tapi bila dah lalu macam2 kedai yg giler2 punye lawa barangnye, aku ni perempuan gak, TERbeli la jugak. Adei2. Sejak2 ni aku sedang gilakan dress and boots. Aku suke la pegi survey2 mane la tau ade sale yg murah2 tu. Haha. Hari ni aku bernasib baik sebab jumpa satu boot yg murah (giler! percaye la!) kat Zara. Ouh yeah! And nasib baik si kaki besar aku ni bertuah sebab ada saiz. Haha! Terbang 200 genih aku. Jap2, cube convert dalam RM...ade la dalam RM126. Bagi aku murah la sebab standard kat situ 500-900-1000+++ genih. Aku pun sakit jantung tengok harga macamtu. Tapi kalau ada sale, T-shirt and dress pun boleh dapat bawah 100 genih. Ahhahahaha! Aku suka bila baju yg mahal2 jatuh harga jadi murah giler! Aku memang xpakai barang mahal2 pun. Emas lagi aku xminat sangat. ^^

C : Eh, sejak bila kau pandai cakap pasal shopping pulak ni?? Sape ajar?? Aku x ajar sume ni!

Cik K : Err..hehe,, Zara yg ajar cikgu!

C : Kepale hotak kau! Kedai plak yg boleh ajar ye? Nak kene piat neh!

Cik K : Tak la! Bukan kedai Zara. Tapi Zara (housemate)... Ahaks! hope dia xtau aku ngumpat die dalam blog. Korang jgn bagitau tau!

This is some of the strange things happened to me. Huh~

Entry lepas ni berkaitan dengan apa yg aku dah janjikan dalam post lepas. My Pets! Kyahaa!

Ja Ne!

3 comments:

gO mi NaM said...

wow..study kat luar..
ambik kos pe..

Anonymous said...

errkk..akak ade ajar ek gelak puaka tu? heheheh

'Athifah Markzzaki said...

@bakal graduate - haah..=) dentistry..

@k.efa - penah tgok aka tulis dlm fb..hehe..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...