Apr 4, 2010

Design!

Assalamualaikum! Ahhaha.. ai, apasal semalam bukak bilik warna putih merah ade bunge2 kat sebelah kanan atas.. hari ni bukak2 dah ada makhluk comel sengih2 dapat aiskrim. Heh.

Aku memang dah lama nak tukar layout. Maka aku selongkar la BloggerTemplates tu mencari2 yg sesuai. Kalau nak diikutkan memang banyak design yang aku berkenan. Sampai pening-pening kepala aku cari mana yang sesuai. Last2 ah lantak la aku bedal je la si makhluk comel ni.

Sebahagian dari otak rasional aku cakap,

"Wei cik K, xpayah la layout ni... dah la kau tu bukannya comel tetapi cantik (aha!) so xsesuai guna layout yg comel"

Sebahagian lagi cakap,

"Kau patut pakai yg warna hitam putih yang kau mula2 pilih tadi tu,, or yg purple dengan putih anggun tu,, baru sesuai dengan perangai serta penulisan kau"

Akal logik aku cakap,

"Kalau yg hitam putih tu macam boring aku tengok, sebab dari segi dalaman aku lebih ceria berbanding dari sifat luaran aku.. si makhluk comel ni plak tersangat la comelnya membuatkan aku xsampai hati nak ignore dia.."

Maka, aku dengan muka x malunya download la design ni... hais~


Bye2 warna hitam, merah and purple... kali ni aku nak bersama warna putih pulak ye~



p/s : 1 fakta baru tentang aku : cik K boleh menangis disebabkan lapar... mcm baby la plak.. hais~

4 comments:

Noru Amran said...

syg, sht?
i m u. =)

'Athifah Markzzaki said...

sihat alhamdulillah... k.wani??

miss you too, three..

usachii said...

perasaannyaaaaaaaaaaa cik k oiiii

'Athifah Markzzaki said...

onigiri-chan,, peh~
xkan anda xknal housemate sndiri..
ahaks!

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...