Apr 15, 2010

Patut ke?

Assalamualaikum.

4-5 post terakhir aku macam gaye emo je. Maaf, memang itu yg aku rasa masa itu. Sekarang mungkin aku dah lebih stabil. Doakan supaya hati aku cepat sembuh ye?

Aku nak mengarut pasal wiwi si kucing mengade2 aku ni. Sejak akhir2 ni die semakin nakal and selalu buat orang marah. Tapi bukan aku yg marah, housmate2 aku. Ye la, wiwi selalu curi2 makan makanan orang, siapa tak marah ye tak? Aku marah jugak kalo kadang2 die curik batotis bil lahma (sandwich daging n ubi kntang) aku tapi kesian jugak kat dia. Dia bukannya ade akal pun nak faham orang marah die ke tak. Janji die isi perut die. Kan wiwi kan?


Aku dah la emo sejak2 ni, pastu dengar plak orang membebel marah2 kat wiwi. Bingit, tau tak? Aku diamkan je la, malas aku nak bazirkan baran aku tak bertempat. Aku rasa kesian kat die selalu kene marah and kesian jugak kat diri aku yg bengkak hati and telinga dengar org membebel2 ni.


Aku sekarang terfikir untuk pulangkan wiwi kat tempat asal die, KLCC. Tapi tiap2 kali bile aku terfikir hal ni, aku terus jadi sedih. Ye la, wiwi dah la manja dengan aku, pastu aku pulak yg nak buang dia. Namaku 'Athifah, maksudnya emotion/belas kasihan. Memang sangat kena dengan personaliti aku.


Macam mana ni ye? Aku sedang terfikir untuk pulangkan wiwi ke KLCC. Tapi nanti aku yg sedih... T_T

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...