Apr 29, 2010

Of Mansoura, CityStars, Fever, and (the damned) Practical Exam??

Assalamualaikum! Hai2.. 'amlein eh? (Arabic) haha.. Ape khabar? Oh lupekan semua entry emo2 aku tuh. Rabu hingga Sabtu lepas aku menghilangkan diri dari kuliah (ponteng) ke Mansoura atas sebab2 tertentu.

http://emo.huhiho.com

Antaranya, aku xboleh nak study kat rumah (ada beberapa faktor tp aku akan ceritakan satu je kat bawah nanti), kedua, aku hilang semangat (sekejap) untuk study disebabkan faktor pertama tadi, ketiga, aku xjumpe semangat untuk study. Kesimpulannya, aku xstudy pun sejak akhir2 ni. And i know there's something wrong about me for being like that. And what i did was very wrong. I knew it. Huh~

http://emo.huhiho.com

muka2 xbersalah melarikan diri. heh.

muka2 boring menunggu beberapa makhluk lagi yg lambat. haih

So, aku melarikan diri ke Mansoura bersama Nida, Takip, Iswan and Paat. Rumah Izzati yg menjadi mangsa kali ni. Haha. Pergi sana, main tenis, bowling yg lane nya buruk gila macam nak runtuh dah, pool 2-3 round, jalan, jalan, dan jalan serta makan, makan, dan makan, lepak, lepak dan lepak, round2 sikah... Peh~ gilak2. And we also celebrate one of my friend's birthday, Amirul. Selamat hari tua ye mirul, otanjoubi omedettou.. harap2 coklat tu sedap.. ye ke? Heh.

mirul malu2 potong kek.. surprise party la katekan.. aha!

Balik dari Mansoura, aku berjaya mendapatkan jawapan untuk masalah aku tu. Rupa-rupanya aku tension sebab privacy things. Aku seorang yg cintakan privacy, i mean, like sharing things like room. I cannot study because of some gangguan fizikal yg dimana aku x mampu nak concentrate study dalam situasi yg bising serta annoying (siapa yg boleh tahan? kalo yg boleh tahan tu nanti aku bagi penumbuk).

http://emo.huhiho.com

Hais~ But then, aku masih xtau macam mana nak mengatasi problem ni so i'll have to bear with it for some time (at least until the end of final exam). Fuh! Lega boleh luahkan kat sini.

nida, me and izzati

And, balik dari Mansoura, scene lepak belum habis. CityStars menjadi mangsa kedua. Kebetulan hantu2 shopping merasuk dalam badan. Ade la sikit aku beli. Tshirt and selipar and barang makan sikit. Hehe. Tapi best sebab lepak ramai2. Lively sikit.

tak tahan muka gembire sebab dapat melantak burger best kat Fudoruckers. aha!

Hari isnin, demam tiba2. I wonder demam tu disebabkan serangan hantu shopping or pergi Mansoura or immune system down atau ape. Tapi kali ni antara yg teruk juga la. Sampai hari ni pun badan still panas and selsema belum hilang.

Hah, and last but not the least, practical exam is crawling near!

Physics (4/5/2010)
Chemistry (6/5/2010)
Computer Science (8/5/2010)
Botany (9/5/2010)

Phew! Well, whatever it is, i'll study more serious after this! Go Mumtaz go! InsyaAllah.

wee~ final exam dah dekat!!! sempat posing walaupun nervous.. haha.


sayonara my burette.. kurang asam betul la burette ni aku baru je beli xsempat gune pun lagi dah arwah dah.. nampaknye kene la beli lain for final practical exam nanti..ahh duit~ T_T


p/s : this entry was freaking long! haha.. maybe i'll stop for a while to focus on studying for practical exam,, oh and also for final writing exam. weeoouu! Zass! ja ne!


2 comments:

GeNgKaPaK said...

adakah anda di sini jugak...oohh tidakk

'Athifah Markzzaki said...

huh? saya di manakah wahai gengkapak?

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...