Apr 11, 2010

Kepala pening serta berpusing~

Assalamualaikum!

Hais~ esok ade test Botany and Inorganic Chemistry. Aku online jap je ni then nk study. Wish me luck!

Aduh, kepala pening ar. Tu la, campur-adukkan hal emosi ngan pelajaran... ha, pandai2 la kau handle sendiri.

Tapi bukan salah aku, kalau berita tu datang ke telinga aku tanpa dipaksa dan diduga...kan?

So, i must handle it myself and try to not pretend that i'm alright. I'm not okay, for now. But i'll try my best to recover, and try to get hold on to myself. Really, things get hard on me when i'm not in a stable state. It keeps pushing me down to the ground. Fuh~but i'm relieved that i've told this to some of my dear friend. At least i'm not keeping it into myself and suffered alone.

Wah! Leganya, bila aku dapat luahkan dlm my dear blog ni. Walaupun macam merapu and tak tau hujung pangkalnye, at the very least, aku dapat tulis something yang hati aku sekarang rasa. Aku akan cuba menjaga hati ni daripada sakit lagi. Cukup sakit secara fizikal yg aku dah lalui sepanjang 4-5 tahun ni.


Herm, well done 'Athifah. You got it right.

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...