Nov 20, 2010

Picnic with lovely guys~

Assalamualaikum!

Hee.. *sambil sengih-sengih malu* dah lama tak update blog. Seminggu dah. Post kat 100Penulis pun tak terbuat untuk minggu ni. Isk. Cik K pergi makan angin keluar dari bandar Kaherah. Mau tau aku pegi mana? Nanti aku story kat entry akan datang.

Sepatutnya entry ni aku buat 2 minggu lepas. Sebab event yang berlaku ni dah dua minggu lepas. Tapi entah kenapa aku tak terbuat jugak entry ni dalam masa dua minggu yang dah lepas. Argh! Apa aku mengarut ni?

Yea, dua minggu lepas aku berpicnic bersama teman2-tapi-mesra yang baru lagi aku mula lepak dengan diorang. Siapakah? Jeng jeng jeng.

Walaupun plan agak berterabur, sana cakap pukul 2, pastu tunda pukul 3, tapi akhirnya gerak pukul 4, tapi aktiviti picnic kami tetap berjalan dengan jayanya. Tapi boleh pulak extend sampai malam. ;) Nah, layankan aje gambar-gambar ni.

Lokasi : Al-Azhar Park


from left : Fit, Kak cik, Bobby, cik K, Azie


Mmm, sedapnye! Siapa yg masak ni? Haha. Siapa lagi kalau bukan cik K *masuk bakul angkat sendiri daa*


Ni gambar paling nice.. eh eh, encik Asada Ryutaro pun ade? Nge~


Sebaik saja matahari terbenam...



Bila laa nak picnic lagi lepas ni ek? ;)

Masa sedang berpicnic, kitorang sempat nyanyi2 dan rekod video. Hahaha. Lagu apakah? Jeng jeng jeng. Ada satu je video yang best. Nah, ni aku culik yang dah edited by Asada. 


Al-Azhar Park ni best kalau pergi masa musim bunga. Lambat lagi daa musim bunga, dalam bulan 3-6 macamtu. InsyaAllah nanti kalau ada masa aku pergi waktu musim bunga and update gambar keh?

Oh ye, sebelum lupa, untuk yang entri lepas tu, aku pilih banner B. Sebab encik admin 100Penulis sendiri dah pilihkan. Walaupun pasrah, tapi tetap akan ku ikut cakap encik admin. Tch. Yang A tu aku buat untuk letak kat blog sendiri jelah. Isk3~

P/S : Paat, aku pernah rasa kau punya spageti. Sedap jugak, tapi agak2, boleh lawan aku punye tak? Har har har. *gelak evil* ;D



3 comments:

anyss said...

Salam,
Waaaaaa itu AsaDa pun termasuk dalam ini cerita...mmmmm sedap tak suara dia, nampak langit macam ok je. kalau tak sedap dah pasti ribut petir segala kan hu huh u

wanie m'nJ said...

ahahah=D

best kot klu dpt pegang gitar asada tu!!!
geram nak main gitar smbil nyanyi lagu twinkle2 little star..huhu

'Athifah Markzzaki said...

anyss - hoho.. asada nyanyi dengar x dengar je suare.. hahahaha.. ;D

wanie - heee.. itu bukan gitar asada lah. beliau saje je wat eksyen ngan gitar tuh. ;DD

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...