Jun 18, 2009

Coretan Secara Tak Sengaja

Assalamualaikum...
Aku nak luahkan ape yg aku rase sket..
Ape yg sepatutnya haram..,akan tetap jadi haram..
Jangan dicampurkan ape yg haram n halal..
Aku dah berjaya bertindak sedemikian...
Ape yg spatutnya dielakkan dah pun aku elak...
Kini aku n sahabat aku tu bebas dari belenggu dosa akibat zina hati...
dan kami berundur..
Kembali kepada status yg sepatutnya...
Bukan aku bosan..
Mungkin mendapat hidayah n sokongan daripada kawan2..
Thanks to MPPB PST 09/10 hari tu...
Hati aku semakin tenang...
Aku gembira..dia pun gembira..
Yang pasti...aku akan bersedia untuk cabaran yg akan datang...
Esok result upu keluar..
Moga2 aku dapat ape yg aku hajatkan...
Wish me luck...

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...