Jun 20, 2009

MPPB PDT 09/11

Assalamualaikum!!!
Ahaks!
Aku dalam mood penat n still ceria..baru je sampai rumah petang tadi dari seremban...haih...setelah seminggu berkerah tenaga menjadi fasi, aku akhirnya pulang n dapat berehat sejenak..aduss~tapi ni minggu last aku dapat rehat!!! Next week dah masuk U...haih...den ponat ey...huhu..
Ni nak citer sket ape yang aku lalui sepanjang minggu lepas...awal2 sampai seremban,terserempak ngan Era(mak pengantin), Arif, Abg Zaini, Lan(ketua fasi), n lain2(sory dah lupe sape lagi yg terlibat aritu) kat Terminal 1...join la diorang pulang skali ke KMNS...hoho...sampai KMNS, xde pape sangat la hari tu...mule2 duduk A2 ngan Along, Adib n Syamira...pastu esoknye kene halau ke C3 kesayanganku atas sebab priority tugas kurang penting...tapi xpe..asalkan C3 ku nun di atas bukit, memang aku tak tolak..hahah...

Tugas aku still x berubah...jadi ajk asrama...ok la tuh...tapi memang awal2 mase budak2 belum masuk, aku memang takde keje..boring giler baban..sampaikan aku selalu lepak kat meja s/u tanye, "anything i can help u?"..haha..thanks to Jo sebab bagi gak keje supaya aku hilang bosan...hari pendaftaran, aku dah jadi macam ajk keselamatan...duk tengah2 jalan jadi pemandu arah kat cluster C...haha...habis muke cantik aku kene sunburn..hehe..pastu satu petang tertido kepenatan..huhu...

Sepanjang MPPB, aku jadi MC untuk sesi interaksi malam...walaupun begitu, setiap waktu pagi sesi refreshment, aku tak lepaskan peluang untuk menjadi entertainer budak2 tu...aku memang suke main refreshment n menari..haha..dapat release tension...mase LDK pun kalo ade mase lebih mesti aku ajar budak2 maen game...hahah..

Antare komen2 budak2 PDT tentang aku, "kakak ni memang sentiase comel la", "kakak ni suke betul main", "kakak la yg paling aktif buat refreshment atas pentas"...hahah...kelakar betul...ade jugak rase bangge diri..tapi nak buat macam mane lagi dah aku memang suke main n jadi entertainer...haha..

Tu je la sedikit sebanyak citer yg boleh aku kongsi kat sini...banyak lagi kenangan yang xleh dilupakan kat sane...semua pengalaman berharga ni takkan aku lupakan sampai bila2...n kalau masih diberi kesempatan, aku akan kembali lagi ke KMNS...tempat tu la aku bertemu dengan seorang sahabat karib yang paling baik denganku...huhu...

4 comments:

Syed said...

maen bom-bom group len xde ke??
xbest r kalo xde~
huhuhu..

'Athifah Markzzaki said...

hahah..of course la ade...
lupe lak nak mention ade cheer war and war game..

Noru Amran said...

kim xmention name akk tum jmpe kt sban ari jumaat tuh!!!

murka!!!
=P

'Athifah Markzzaki said...

olololo..k.wani..
den lupo la..adoiyai..
ade ramai mse tu..
mmg dh xingat sape lg yg de kt s'ban ritu..uhuhuhu..
jgn le murka mcmtu..
aduss~

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...