Jun 27, 2009

Sedih2..


Assalamualaikum...
huhu..sedih betul hari ni...pagi tadi aku bangun awal dengan harapan yg tinggi untuk jumpe Heiji kat airport...aku bertolak dari rumah pukul8.30am...pjalanan dari rumah ke airport makan mase 20 mnit(kalo aku yg bawak kete la..)...sampai, aku terus naik ke tingkat atas...memandangkan Heiji belum sampai, aku pergi breakfast dulu...then, aku tunggu lagi...tunggu...tunggu...kate Heiji semalam tiketnye pukul10..tapi xnampak pun kelibatnye...pukul10,,aku risau...terus call dia...dia cakap baru bangun tido kat rumah nenek dia...Aik??Flight pukul brape? Pastu dia mesej cakap flight pukul1 plak..tersalah bagi info...Aduss~aku pun balik la dengan hampanya..sampai rumah, aku men game jap smentara tunggu pukul11...tapi ralit sangat sampai xprasan dah pukul12.15...aku cepat2 siap pergi smula ke airport...sampai sane...12.40...aku call Heiji, phone dia dah tutup...dah xde orang kat kawasan luar tu...aku try nak masuk departure hall,guard x bagi masuk...it's too late...aku pun balik la smule..sedih sangat..tengah drive pun air mata kluar xhenti2...tngah menaip ni pun air mata xhabis2 lagi...entah bile aku dapat jumpa Heiji lagi...dah la dia kat UMS Sabah sane...pastu, aku pun nanti akan pergi Mesir...lagi 5 tahun pun, mungkin xdapat jumpa jugak...family dia pun akan pindah ke Sarawak next year...probability untuk aku jumpa dia semula amat rendah...xsempat nk bagi farewell present untuk dia...sedih3...5tahun tu,,jangka masa persahabatan kami...i'll be missing u my friend...

4 comments:

Syed said...

ala..
sian~
one day dpt gak jumpe dye~
C=

'Athifah Markzzaki said...

huhuhu...
sdey seh..
geng skolah mnengah dulu..
kamceng plak tuh..
huhu..

heijihatsutori said...

Jngn sedey...ko sedey ak lg sedey taw! Tkut ngat...tkut ko marh kt ak..huhu~ Xpe..Ind\sya-Allah kta jmpa g k! T_T

'Athifah Markzzaki said...

huhu..aku cdeyh gler mse tuh..
ahakz!
lucky u're here now..
hahah..
ak xmrh lew..,
cdeyh ade r..
huhu..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...