Jun 10, 2009

Syurga Cinta!

Assalamualaikum...=)

hohoho...akhirnya..aku dapat jugak melepaskan hawa nafsu pegi tengok wayang...haha..semalam aku pegi nengok citer syurga cinta...walaupun cter tu dah agak lame di tayangan,aku baru je bleh tengok semlm..haha..takpe2..asalkan dapat tengok jugak an..hmm..agak best la cter ni..banyak babak kelakar..mau bergegar satu hall aku gelak2..hahah..bapak la ngarut nye..ade ke xbleh solat sebab puase? adoiyai..tergolak den dongar..hehe..mntang2 nk melawat kuale pilah nanti..hehs..ape2 pn..tahniah la kpade sape2 yg dah tengok cter ni...i can give 4 stars for this movie..

huhu..namun, aktiviti tengok wayang ni xkan berhenti di sini..aku dah plan nak buat marathon wayang bile sampai seremban nanti..hehe..memang giler wayang ar!!! habis la kau GSC Terminal 1!!!aku bakal menyerang!!! jap2..tapi gsc terminal 1 kurang best sebab kecik..huhu..xpe2..asalkan dapat pegi tengok wayang sudah..hehe...CHOW!

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...