Jun 23, 2009

Sibuk! Sibuk! Sibuk!

Assalamualaikum!
hahah..seperti tajuk di atas, aku memang sibuk tahap gaban! Aku sampai Kuantan hari Sabtu petang..Ahad xde buat ape2..Isnin pagi aku pergi BSN amik duit..then Bank Islam..Shitt!!! Dah la Bank Islam mase tu memang giler sardin, aku nye gastrik plak datang tibe2 jek..mmg dasyat giler! Pastu tinggal dulu hal tu..pegi medical check up at KSH..amik ubat gastrik dulu...then pegi smule kat Bank Islam..time tu dah pukul3..bapak la ramai giler org xhabis2 lagi! Memang aku hangin giler la..aku akhirnye surrender..ptg tu aku balik Terengganu naik bas..memang tido memanjang la dalam bas..duk tempat paling belakang pulak tuh..tau2 je la kn..sampai rumah terus tido xckap banyak..mak pun faham..
bangun awal pagi ni..pegi hantar mak pegi kerja..having breakfast at gerai Kak Pah kat Batu Buruk..then serang Bank Islam untuk kali ketiga nya..sampai pukul8.30..pintu bukak pukul9.30..beratur lebih setengah jam..settle sume balik kat kereta, ade surat cinta warna pink kat cermin depan...SHIT AGAIN!!! tak memasal kene KOMPAUN untuk kali kedua dalam sejarah hidup aku bawak kereta..alasannye, meter yg duit tu habis dulu..sebab aku cume letak untuk 1jam je..aduss~pepagi bute dah spoil..then, pegi parking kat tempat selamat sket..,pergi bangunan Yayasan Terengganu.., manusia melimpah ruah dari dalam..aku dah mula nk loya2..hahah..pergi jugak rempuh line just untuk amik borang je..then aku pergi CIMB untuk buat SSPN..pergi naik MBKT..bayar kompaun sial tadi tuh..singgah gerai ABG DIN jap lunch...then balik...fuh..giler baban la aku hari ni..memang penat tahap dewa! tapi ape2 pun..memang puas hati sebab dapat settlekan banyak perkare hari ni walaupun terkena kompaun sial tuh! Memang xpuas hati betul...huh..

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...