Oct 21, 2010

Makan, makan, makan.

Assalamualaikum!

Sejak akhir-akhir ni aku asyik makan luar je. Keringlah duit aku kalau macam ni selalu. Haha. Taklah, bukan selalu sangat. Dalam seminggu ada sekali. Ada je minggu yang tak pergi. Tapi minggu ni 2 kali pulak. Hehehe.

Aku pertama kali pergi restoran Mawaddah. Terletak di raba'ah. Restoran orang Malaysia. Pergh, ayam goreng dia best gila! Dah lah besar. Muahaha. Air bandung pun sodap oi. Nanti nak datang lagilah..


nasi pattaya.  ayam lupa nak ambik gambar. dah rasmi awal2 lagi.


bandung XXXL.. haha.

Tempat yang kedua aku baru pergi semalam, restoran sushi. Dekat bandar Heliopolis. Pun sedap gila! Actually ni baru first time aku makan japanese cuisine. Agak teruja aku kat situ baca menunya. Aku makan yaki soba and teriyaki chicken. Sedap woo. Tapi mahal la makanan dia, tak boleh pergi selalu, bankrap aku. Tch.


posing je lebih, makanan xde pun lagi..


chicken teriyaki and yaki soba..

Nak jadikan cerita, semalam kitorang hampir tak jumpa cari kedai sushi tu, sebabnya lampu signboard kedai takde sebab blackout. Maka kitorang makan candle light dinner special la semalam. Tapi yang hairannya, air cond ade pulak letrik. Dari mana electric source yang air cond tu ambik? Musykil.. musykil...

Sesiapa yang nak aku bawak pergi makan, roger2 lah ye? Hihihi.

p/s : Malam ni nak keluar main bowling dengan seorang blogger terkenal di kalangan aweks2 dan di kalangan 100 penulis. Siapakah beliau? Jeng jeng jeng~ Nantikan update nya!

Ja ne!

2 comments:

aat @ paat said...

ak cari2 restoran mlayu kt raba'ah tuh.. org kate sdap gle...
kt mane eh?????

'Athifah Markzzaki said...

ermm.. dekat je dgn kfc rabaah.. kalau kau kenal kfc tu,, kau cross jalan besar,, terus jumpa kedai tu. die blakang kedai shisha..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...