Oct 2, 2010

Subjek-subjek yang membunuh~

Assalamualaikum!

'Amlein eh? Alhamdulillah aku sihat kat sini. Korang apa cerita dengan study and kerja semua? Harap-harap berjalan dengan baik keh? Don't worry be happy~

Aku cuma nak cakap aku penat. Aku pindah rumah hari ni. Dekat sikit dengan kuliah and lebih murah sewanya. Tapi tingkat empat. Hais~ Bukan main lagi penat. Thanks tau hero-hero yang tolong. (2 je kot) Hehehe. =) Mesej mak aku tapi beliau tak jawab. Takde kredit ke mak?

ARGH subjek baru banyak sangat!!! Tension! Tapi aku suka tension.

Dental Biomaterials
Dental Anatomy & Physiology
Biochemistry
 General Histology
Operative Dentistry
Crown and Bridge
Removable Prosthodontics
General Physiology
Hadeeth
Sirah
Quran
English Language

OUCH~ Pecah la kepala aku... =.="

Ja ne~

6 comments:

Un Phat Lee said...

mak aih.giler banyak.kena amek tu semua satu sem ke?

'Athifah Markzzaki said...

YA!!!!!!!!! tu bukan satu sem,, satu tahun.. tahun ni tak pakai sistem semester.. entah kenapa..

aat @ paat said...

bilangan subjek same.. tp asal jenis2 subj len ha???
nnti kalo ak dpt nek thun ak btau ko subj ktorg.. da dpt da list subj.. cume xtau nek thun ke x.. huhu¬¬

'Athifah Markzzaki said...

ohh.. sama jumlah ek.. nanti postkan dekat blog azhar MM lah.. aku nak tengok jugak.. hehe..

Tieah Madian said...

Subjek kedoktoran je bunyi nye..
Tp bab2 agama tak ketinggalan..
Itu yg terbaek..
Semoga berjaya!
Tiada yg mustahil..

'Athifah Markzzaki said...

d_tieah

yep.. dentistry subjects.. biasa lah di al-azhar tak lepas dari subjek agama..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...