Dec 26, 2010

Aku malas nak layan~

Assalamualaikum!

Apa khabar?

Hidup kami kat sini takkan lepas dari quiz dan test setiap minggu. Minggu ni saja 3 subjek ; Removable Prosthodontics, General Physiology, dan General Anatomy. Aish~

Habis tu apa aku buat kat sini?

Gila lah kalau aku nak kena hadap buku 24/7 kan. Mau hilangkan stress jugak. Korang mungkin rasa aku ni cepat melatah, ada test dan quiz sikit bising. Ah, lantak ah. Kalau aku tak bagitau at least kat sini, rasa berat sangat jiwa dan raga nak bawa. Dah la hati perempuan ni kecik je. Haha, literally sama besar je dengan lelaki, but, philosophically, it isn't same.

Aku sekarang hidup di sekeliling manusia yang sangat rapat dengan ahli keluarga, which is i'm lacking of it. Bukan sengaja taknak rapat, tapi memang dah sedia ada gap antara masing-masing. Ya, our relationships were kind of strange. Then, bila tiap-tiap hari dengar mereka yg di sekeliling aku bercerita tentang family, aku rasa jealous. Seriously! Haha. Kadang-kadang aku rasa hubungan mereka yg weird, padahal kami yg sebenarnya weird. Tak faham? Sudah.

Aku buat Tumblr. Just untuk letak gambar yang aku rasa best nak letak, which is taken by myself. Rasa bersemangat sejak-sejak ada boyfriend baru ni. ;)

Blogwalking? Sorry, akhir-akhir ni aku rasa malas sangat. :( Aku hanya singgah di blog2 yg biasa aku lepak je, kadang-kadang kalau rajin aku singgah kat mana2 yg tinggal link di shoutbox. Aku bukan sombong, tapi malas, faham?

Akhir-akhir ni jadual makan tak terurus lagi. Pedajal perut sendiri betul aku ni. Dah la memang dah ada gastrik, cari pasal betul. Sorry mak, saya tak jaga kesihatan dengan baik. :(

Dah, mau 'tido'. Heh, sikit orang je tau apa maksud 'tido' di sini. Sakit kepala dengan dunia. Fasa perubahan sudah berjaya mencapai tahap dormant. Biarkan ia seketika, tak apa kan? Atau, adakah korang yang kenal aku di dunia sebenar anggap aku seorang yg tak baik? Ingin sekali aku kembali ke suatu masa dulu, di mana hanya aku dan dia, tiada lagi yang lain menemani diriku. Namun apakan daya, dia itu terlalu jauh dari aku. Sabar ye mak? Lagi 3 tahun je kat sini. Sabar itu kan indah? =')

Seorang sahabat lama, kenapa tak contact aku eh? Emel yang aku hantar pun tak berbalas. Takpe lah, i just hope you live well and happy.


"Adakah di sana, kau rindu padaku?"

Ja ne.

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...