Dec 12, 2010

Kenapakah?

Assalamualaikum.

Arus perubahan terhenti. Kenapakah? Aku pun tak faham. Mungkin sebab cuaca sejuk sangat sampai tak boleh nak berfikir dengan betul. Adakah ianya berada dalam fasa dormant/hibernate? Tolonglah, aku tak suka arus perubahan ni terhenti di takat sekarang. Keadaan sekarang buat aku rasa teruk.

Somebody boleh tak tolong marah aku bila aku buat salah, halang aku untuk buat salah? Please.

Aku serius tak faham dengan jiwa sendiri. Hati dan minda tak serasi.

Mak, saya minta maaf.

*Update : Patutlah hati tak tenteram dari siang tadi, rupanya tak sangka akan dapat kejutan di awal pagi. Dan yea, bagus jugak kalau arus perubahan terhenti sementara. Kerana sekarang aku dah tak tahu kenapa perlu teruskannya.

9 comments:

madihah maliki said...

ape yg kte perlu bwat utk tlg awk?

Anonymous said...

kena balik malaysia la ni kot. hehe.

'Athifah Markzzaki said...

meha - sy pun tak tau awak. tolong tengok-tengokkan sy je lah. =)

Zara Affendi - rasa macam nak balik Malaysia then tak nak datang sini terus dah. boleh?

Anonymous said...

haha. meh switch dgn saya. ^_^ rindu ngan fmly ke stress punya pasai? apa2 pun,sume tu kena tempuh gak. U can do it babe! ^_^

madihah maliki said...

ok...nnt kte tgk je awk k?

'Athifah Markzzaki said...

Zara - rindu family xde la sangat. problem dalaman je yg buat stress3 neh.. thanks~ ;)

meha - tengok je? hahah..

Syed Nizam Syed Omar said...

TINGGALKAN URL BLOG ANDA DISINI

Mr. Asada said...

oke ke tidak ni makcik?

'Athifah Markzzaki said...

asada - half okey, half not. macam tu laa..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...