Dec 2, 2010

Kimmy Ai, dan hidupnya selama 20 tahun.

Assalamualaikum!

Hehe~ Ini scheduled post tau. Masa entry ni keluar aku tak tau la akan berada di mana. Well, malam ni adalah last aku spend time sebagai seorang budak BELASAN tahun! 2 Disember tarikh keramat kelahiran aku dan Britney Spears. ;) *tak percaya tanya Google*

Sebagai seorang yang bakal meninggalkan umur belasan tahun, aku ingin membuat sedikit ucapan kepada diri sendiri. Syok sendiri lah kan. Sepanjang 20 tahun aku hidup, aku pun tak pasti sama ada kelahiran aku ni membawa benefit kepada orang lain atau pun tak, terutama sekali terhadap mak aku.

Untuk orang yang mengenali aku mesti tau macam mana perangai aku. Nakal2, sengal2, itulah aku. Mak, anak mak ni nakal tau. Masa kecik takde plak nakal, bila dah besar baru mula jadi nakal. Mak datang sini lah jage saya, boleh? Baru jadi baik semula. Nak harap orang lain, orang lain pun nak jaga diri sendiri jugak, kan kan kan?

Satu benda yang aku paling harapkan, semoga sedekad yang akan datang ni menjadi lebih lebih lebih baik berbanding sedekad yang lalu. (Dekad yang pertama tu kira belum mumayyiz lagi so tak kiralah) Dan semoga aku temui kebahagiaan dan ketenangan yang aku cari-cari sepanjang 20 tahun aku hidup ni.

Mak, terima kasih lahirkan saya. Kerana saya bersyukur lahir dengan cukup sifat. Walaupun banyak kekurangan dalam keluarga kita, saya terima seadanya takdir yang Allah tentukan buat kita semua. Terima kasih mak, terima kasih mak, terima kasih mak.

Otanjoubi omedettou, Kimmy Ai. Happy 20th Birthday. =)



Ja ne!

9 comments:

Pirate Doctor said...

baru tau britney spears kahir 2 haribulan...slamat hari jado la britney spears...dan utk cik mimmy ai jugak...slamat hari lahir...smoga dpt ape yg dikehendaki

Un Phat Lee said...

gua takut gua terlambat.jadi gua wish awal2 kat sini: happy hapy new year.(damn2 silap).Selamat hari lahir yang ke-20.semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.Tension2 blajar medic...lu pegi kluar main bowling mamat aritu?(gua dah lupe name die.ehe)

'Athifah Markzzaki said...

pirate doc - dh lame dh tau.. sejak sy mnjadi peminat beliau lagi.. haha.. thanks~ nak adiah!! ;DD

phat lee - thank you!! itu encik Asada Ryutaro laa.. btw, nak hadiah dari US!!! ;DD

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

kimmy..
selamat hari lahirrrrrrrr:)
smoge berjaya dunia n akhirat:)
chaiyok2!

Nur said...

happy birthday~!..next year mai la celebrate mansoura..hehehe

hamzah ian said...

dah 20 tahun eh.. syukur masih hidup..

Mr. Asada said...

hahah.. selamat ulangtahun lah yer.. ;P

Sr. Maryam Fatanah said...

syg,,,happy birthday..maafkan cik yam sbb lambat wish n no present for u...hehehhe..if balik m'sia..roger2 la anda supaya sy dpt belanja!

'Athifah Markzzaki said...

thanks all~ ;)

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...