Dec 8, 2010

The Story of Hana.

Assalamualaikum~

Aku pernah tulis satu short story tentang seorang gadis bernama Hana. Aku post kat 100Penulis.com. Rasanya macam nak share jugak dengan korang semua kat sini.

[Opt 1] Be stronger, Hana.
[Opt 2] Hana, never believe.
[Opt 3] "Hana, forgive me..."
[Opt 4] 'Goodbye, sadness...'

Semua link ke 100Penulis. Ni second karya aku. Dulu masa form 1 aku pernah tulis cerita based on drama Autumn in My Heart. Segan pulak nak expose yang first karya tu sebab gaya penulisan budak-budak. Hehe. On my own opinion, The Story of Hana ni pun banyak kelemahan kerana terlalu banyak emosi yang dikeluarkan.

Anyway, give some comments keh? I would love to read your comments. (^__^)

Ja ne~

10 comments:

Ah Laang said...

gua nak join 100 penulis tu boleh tak?

'Athifah Markzzaki said...

ooo.. pegi kat website 100 penulis pastu cari kat bahagian yang pengambilan editor baru.. =)

p/s : yg penting perlu komitmen penuh la. ;D

lady-D said...

KENE CARI MS NI NAK BACA SUME..HEHE :)

'Athifah Markzzaki said...

haha.. take your time.. tapi pendek je setiap episod ni.. ;)

Un Phat Lee said...

perrrhh...jap lagi gua baca.

aimantashkiL said...

peh..ada geng penuliskah?

'Athifah Markzzaki said...

phat lee - sila habiskan dan bagi komen keh? ;)

aiman yg hensem - ade.. 100 penulis tapi sy author jer.. ;)

zaf said...

perhh..form1 da rjen2 tules crita??zaf bahasa2 ni isaybabai laa..xreti duhh nak bunga kekwa bunga raya bagai..bahasa la bg zaf subjek plg susah skali..

'Athifah Markzzaki said...

zaf, haha, kimmy punya bahasa pun takde bunga2. tulis secara direct je. =)

'Athifah Markzzaki said...
This comment has been removed by the author.

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...