Dec 18, 2010

Boyfriend baru gua~

Assalamualaikum!

Yea, lama aku menyepi dari dunia maya. Kerana dunia realiti tetap memberikanku tugas untuk diselesaikan. Haha, tipu je. Sebenarnya ada banyak masa untuk update tapi aku malas. MALAS.

My new boyfriend.

Haa, boyfriend baru aku dah sampai hari Selasa lepas. Yea, ape lagi, dating selalu lah lepas ni. ;)


 the first picture ever taken from my D90.

Peh, sakit jantung jugak lah beli benda ni. Sengkek..sengkek.. Nasib baik mak aku tak bebel sangat.

Turkey and Greece.

Tiket flight dah pun beli! Hehe. Harganya 2610 LE. Wee~ Dr2 Songo memang betul2 tak nak ikut ke? Kalau beli grouping dapat lagi murah tau tiket dia. Budget sepanjang perjalanan dan accomodation aku quote  dalam 2500 LE jugak lah. And tak lupa mee segera mesti bawa sebab nak save budget makan. And NO shopping at all! ;) Aku hanya nak beli pengalaman dan kenangan je di sana. Tak sabar nak pergi. Lagi sebulan setengah. Hoho, siap countdown lagi tu.

Exam.

Aku still tak percaya yang kitorang takkan ada exam final sem 1. Hahaha! Tapi kitorang akan ada exam besar bulan 6 nanti. Jaga baek ah aku tak tido malam seminggu dua sebelum exam nanti. Tiba-tiba teringat zaman exam SPM. ;) Walaupun takde exam, aku still ada tonnes of quizzes and tests untuk dihadapi sebagai carry marks. Adeh3~

Update gambar jalan-jalan.

Aiyo~~ Nanti lah aku update. Gambar aku pergi jalan-jalan ke Dahab and Sharm el Sheikh pun still dalam draft lagi. Slow-slow keh? ;)

Ja ne!


boyfriend baru gua~

10 comments:

usachii said...

hai boyfriend baru :P

Mr. Asada said...

hyeee aiman... hahahaha
*gelak brutal yang ade maksud*

Unknown said...

salam cik kimmy ai...kami tak tau bile tarikh btul exam final....tarikh cuti btul pun tak tau....klau jd kami bg tau...x jadi pun kami bg tau...atleast sebelum hbs bulan 12...

Un Phat Lee said...

perrh...gua beli kamera biasa sajer.
lu pulak pakai dslr.grrr....

'Athifah Markzzaki said...

nata-chan - hemoh hemoh hemoh~

asada - ape maksud gelak brutal anda??? ;)

Songo - okey! roger that.. =)

Phat Lee - har har har~ ;D

cybot berjaye said...

amboi...bkan maen bsar camera ko ek...bnyk wit tue...hoohoho

'Athifah Markzzaki said...

hohohohp.. pinjaman dunia semata-mata... ;)

Mr. Asada said...

itu d namakan gelak brutal model yang akan disnap oleh aiman.. lalala~

'Athifah Markzzaki said...

hahaha.. ni mesti nak mintak belas kasihan nak jadi model tak berbayar la neh? ;DD

nuranne said...

Lawa boyfriend baru Cik Kimmy. ^^

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...