Sep 13, 2010

Aku takde idea~

Assalamualaikum.

Argh! Flight esok!!! Aku tak sedar dah dua bulan dah melepak kat Malaysia. Tup tup dah nak balik dah. Hais~

Raya? Kurang best. Sebab banyak benda yang aku nak buat tak tercapai. My own fault. Tch. Jomlah balik Egypt. My heart doesn't move by living here. Tapi, ada jugak perkara yang best sepanjang musim raya ni. Aku dapat jumpa kawan lama sekolah rendah yang dah lama sangat tak jumpa. Aku in contact balik pun melalui facebook. Thank God.

Ah, benci betul perasaan ni. Uncertain. Masa buat personaliti test dulu antara resultnya, emosi cepat berubah. Argh! Sangat betul.

Banyak aku nak tulis, tapi disebabkan terlalu banyak benda dalam fikiran aku sekarang buat aku hesitate nak tulis apa. Yang pasti, about my feelings.

p/s : I am unbelievably alone. (emotionally and physically)

6 comments:

suzie rahman said...

hihi sis..bye2.jga dri tmpt owg tu.weee~ jgn lupa tapaw makanan mesia bnyk2.t rindu.

'Athifah Markzzaki said...

hihihi... thanks and bye~ dah tapau banyak dalam perut.. jgn risau... ahaks! ;DDD

madihah maliki said...

athifah, kte nye beg da 20 kg lebey...boleh gne privilege card x?

hamzah ian said...

oi!!!!!! hahahahaha

'Athifah Markzzaki said...

meme - ape la tnye soklan ni kat blog.. kalo ta bace sampai flight mmg xterjawab lh.. =)

'Athifah Markzzaki said...

hamzah hoi! kau jgn mereng kat sini..

ngahahaha... ;DD

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...