Sep 27, 2010

Cerita memalukan~

Assalamualaikum!

Argh! Malu! Gila lambat baru nak keluar entry raya. Hahaha. Tapi disebabkan dah berjanji dengan blog, buat lah jugak. ;) Actually banyak gambar yang diambil tapi aku tak nak crowded sangat entry aku letak yang penting2 je.



Pagi raya pertama, aku dipaksa bangun awal (walaupun dah lewat) semata-mata untuk ambil gambar ramai-ramai. Tapi tak complete family pun dalam gambar ni. Abang2 ipar tak nak masuk, abang aku pulak terbungkam tidur penat berniaga punya pasal, bapak pun tak datang2 rumah. So ini je lah yang masuk gambar .


Women only okay! (alamak tertinggal mak aku sorang lagi...) Paling kiri akak sulung, akak kedua, then aku. siapa paling tinggi??? haha,


3 dara kg.Binjai Berambu... har har har.


beraya di rumah Meira schoolmate SHAMS dulu (sorry beb gambar ni u tak ready.. hehe..)


beraya kat rumah Datuk Seri Najib.. har har har.. gurau2.. (tuan rumah pakai kemeja)

Tu je lah rumah yang aku pergi. Yang lain kat kampung kat Dungun tu aku tak terambil pulak gambar. Adeh~ Seriously, aku takde baju raya. Tak siap! Semua baju yang aku pakai baju raya 2 tahun lepas kecuali yang putih tu (Baju tahun lepas tinggal di Mesir). Baju raya siap pun sehari sebelum aku fly balik sini (Mesir). Sadis kan? 

So, pendek kata, tak best sangat lah raya tahun ni. Tak cukup masa nak round habis rumah-rumah terbuka. Tu lah, siapa suruh balik awal sangat. Tch.

p/s : Balik awal tak perlu lah nak ponteng kuliah kan? (Macam lah cik K ni tak ponteng walaupun datang awal sini.) Datang sekejap pagi, lecturer tak masuk satu lecture, terus balik. Har har har. Jahat kan?

2 comments:

Un Phat Lee said...

selamba je lu ponteng.ehe XD

'Athifah Markzzaki said...

habis tu lecturer pun ponteng hape.. hahaha~ ;DD

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...