Sep 8, 2010

Kad Raya Untuk Korang Semua! ;)

Assalamualaikum!

Aku harap entry ni pendek tapi banyak gambar~

Entry ni khas untuk semua yang aku kenali... tak kiralah korang kenal/masih ingat aku ke tak kayh~~ ;D

Khas buat : 


Member sejak kecik : Ket and Amy,

Member-member lama Sekolah Kebangsaan Gong Kapas (takde gambar),


Best friend aku : Heiji Hatsutori-san (sorry diletakkan avatar sahaja, aku ada gambarnya tapi kalau beliau tau identiti sebenarnya dipecahkan, mati awal aku),



Adek2 masa sekolah menengah : Azima, Azuana, Sya and Izzati,


Classmate yg best2 masa form 5 : Qas, Adlina, Izza, Zaida, Rabiatul Adawiyah & lain-lain,

Schoolmates Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sheikh Abdul Malek,



Teman tapi mesra di KMNS : Paan, Nurul and Farizz,


Roommate gilax2 : Anis Aneza, Katie, Nor Anis,


Roommate seberang bilik kami : Aqie, Jiha, Syaza & Wana,


Geng2 LDK 66,


Prac-mate yang sengal2 Praktikum H1P2,

Member2 lain di matrik : Izni, Ehsan, Azad, Maryam and lain-lain,


Adik beradik besar aku, fasi2 KMNS tak kira batch mana pun,


Big Boss Fasi, Mr. Syah,


Housemates di Mesir yang cun2 and gedik2 : Sumayyah, Meha, Natasya, Zara and Syuhada,



Dak2 gigians MedicMesir Al-Azhar : (Girls) Rusydah, Amal, Haszuani, Qistina, Mizah, Nabilah, Iradah, Suraya, Taqiah, Afifah, Azie, Nida, Amirah Syahirah, Azhani, Fitriah Alwani, Raihana, Shira, Bella, Diyana Shereen, Azirah, Wani, Adibah, Saidah
(Boys) Iswan, Faris, Aizat, Takip, Azam, Naim, Najib, Akmal, Paat, huh siapa lagi yek.. aku lupe daa~


Tak lupa buat pasangan bahagia, Adah & Saiful (wah, first time beraya sebagai pengantin baru yek? jeles ai.. har har har)
dan pasangan bahagia kak Syarifah and suami, ustaz Al-Hafiz,

dak2 kuliah tibb asnan banat Al-Azhar,

akak2 and abang2 seniors yang tak balik Malaysia tahun ni,

semualah rakyat Malaysia yang sedang berada kat Mesir tu,

cikgu2 tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, matrikulasi and lecturer2 arab di Mesir,

serta para bloggers : 

bro Qeqe,
pasangan kembar nakal, Kembatolo,
bro Ijal
bro Asada,
bro Ben,
and ramai lagi bloggers hensem~

Ouch! Bias...

serta ramai lagi bloggers cun~

Untuk semua, aku ingin mengucapkan,


Hehehe... simple kan? Takyah nak tag kat facebook. Siapa yang baca blog aku, sampailah ucapan raya ni.

~Maaf Zahir & Batin~


p/s : Kalau aku ada tercicir nama korang, bagitau tau. Nanti aku update semula. Sorry!

10 comments:

Noru Amran said...

selamat hari raya sayang.
maaf zahir dan batin.
=)

Un Phat Lee said...

selamat hari raya!!!!. XD

hamzah ian said...

ye je ko nk raye umah aku.. ko duk mesir kan..

hamzahian@gmail.com

'Athifah Markzzaki said...

har har har. hamzah, kau ni ketinggalan daa.. aku balik Malaysia lah~

suzie rahman said...

salam kimmy..thks nma suzie pon di tag. suzie hargai kamoo. hope kamoo hepi sokmo k dear! selamat hari raya..

Unknown said...

huhu..mekaseh ye ^__^

izuddinrahim said...

tenkkiu2..hehe

qeqe said...

hihihi...
cik kimmy, mekaseh yup...di tangga teratas tu, tharu kejap..hiksss..

SELAMAT HARI RAYAU, eh! hari raya!!, jgn merayau sgt yup...hikss

heijihatsutori said...

Arigatou Gozaimasu~!!! ^^

*breathes in*

SELAMAT HARI RAYA!!!

*fuh~ hehe~~*

dr.muslimah said...

wah..nama kak sha pun masuk skali ea..da nak balik mesir ke?sedihnya..nak ikut..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...