Sep 3, 2010

Mood : Numb

Assalamualaikum...

Aku mood tak baik.

Malam Jumaat. Ramai manusia menghurung 'Chow Kit' Kuala Terengganu. And as expected, pendapatan hari ni agak lumayan. Sedang sibuk berniaga, datang sekeluarga yang aku tak expect pun akan datang menyinggah di kedai aku. Sebenarnya mereka tersilap port, lepas perasan kesilapan port tu (kedai kami), mereka terus mencicit lari macam sekumpulan tikus terserempak dengan 2 ekor kucing kelaparan. Seperti biasa, hati aku tergelak sendiri. Well, aku bukan orang baik jugak nak senang lupakan semua perkara yang menimpa aku. Tak pasal-pasal spoil mood aku. Ni semua salah bapak aku. Tak payah la bawak kalau dah tau akan terserempak. Ceh, adil konon.

Really, mood aku spoil gila walaupun banyak laku barang tadi. Sumpah seranah dalam hati. Argh. Tapi nasib baik mereka belah cepat-cepat sebelum mak aku sempat bertindak drastik. Hahah.

p/s : I hope that this will be the very last thing I should write in my blog, but, yeah, that's before. Bapak aku berpoligami since i've born. And i'm f**king hate it to the core.

Mood : Numb - Linkin Park


"...all I want to do is be more like me, and be less like you..."



1 comment:

Mindbreaking said...

sabor je lar pose2 ni....

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...