Sep 30, 2010

Perasaan yang gembira~

Assalamualaikum!

Hehe, hari ni aku gembira skit. Sebab dapat award pertama kali sejak aku membuka ruang hati di blog ni. ;)



Thanks cik Suzie yang comel untuk award ni. Thanks a looooooot! XD

Oh, nak kene selesaikan jugak ke ni? Hehe.

1. Write 5 interesting facts about the person who gave you this award.

~gadis perak yang tinggal di Kelantan (ye ke? aku main hentam jek.. hish)~
~beliau suka mengomel di blog dan suka blogwalking~
~sangat, sangat, sangat, sangat rajin join contest (aku pun tak larat nak join contest banyak2 macam tu)~
~suka blog beliau yang warna-warni gitu.. aku tak boleh buat kat blog aku.. kenapa? rahsia..~
~aku rasa beliau tua sikit dari aku (ye ke suzie? ke sama umur? lalalala ;DDD)~

2. Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby.

Amboi nak kena tulis pasal diri sendiri jugak? Heheeee, cepat tulis dalam buku 555.

~sukakan warna hitam, putih, merah and purple~
~pernah main bowling 6 game 3 hari berturut-turut sampai ibu jari bengkak (suka bowling punya pasal)~
~sangat suka anime! *pengsan*~
~loves music~
~mampu habiskan sebiji kek coklat secret recipe sekali harung (ikut kau la nak percaya ke tak)~
~suka memasak bila mood gembira~
~sangat malas mengemas bilik sebab bilik aku selalu kemas jek (haha, big liar)~
~boleh gembira sampai syurga bila dapat selesaikan soalan add math yang berjela-jela panjang (seriously, i love add math)~
~seorang yang akan main sudoku bila ada masa terluang~
~aku akan tegur setiap kucing yang melintas tepi aku sampai mereka naik hairan tengok aku. (sangat suka haiwan!)~

3. Pick your most deserving recipients and describe them.











Tapi tak semua selalu bagi komen. It's ok, i prefer silent readers daripada dapat komen yang menyakitkan hati. Betul tak?

Ja ne!


4 comments:

suzie rahman said...

hye kimmy..mmg suzie tua dr u ler. i 24 taw. u 20 kn.ihihi

Un Phat Lee said...

yeay.TQ2.rase nak menangis pun ade nih.ehe XD

'Athifah Markzzaki said...

ooohh.. yelah kn.. dh agak dah suzie lagi tua dari kimmy.. hehehe~

'Athifah Markzzaki said...

phat lee~

alolololo.. jgn tacink2.. nge~ ;DD

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...