Sep 28, 2010

Cerita tak memalukan pulak.

Assalamualaikum!

Aku balik Mesir15 September, so still raya lagi kan? Maka nya kat sini sempat jugak ler pergi satu rumah terbuka. Hehe. Rumah terbuka ISMA atau nama programnya Sambutan Aidil Fitri ISMA (SAFI). Tapi seingat aku, aku masih belum berdaftar sebagai ahli ISMA, tapi bila ada program apa-apa, ada je terima jemputan dari ISMA. Macam mana tu? Aku pun tak tahu.

Okey kali ni tak nak cakap pasal ISMA. Nak cakap pasal rumah terbuka.


Rumah terbuka kat sini tak semeriah kat Malaysia sebab kat sini jauh dari family semua. Sambut sesama perantau ni memberi nafas baru serta pengalaman baru (cewah) dalam diri setiap pelajar kat sini. Sambutan raya yang sederhana, ada nasi minyak, ada program dan persembahan sekali... ok lah tu kan? Best tau.


baby senior...

Kalau tengok entry raya di perantauan Asada lagi best sebab beliau tak balik dan experience lagi banyak. Weee~ Tahun depan tak nak balik! Nak beraya kat sini pulak! Hehe.. berangan. Tapi insyaAllah tak balik lah raya akan datang ni. Kesian la mak aku kat rumah menangis-nangis aku takde beraya bersama. Har har har. Takpe mak, jauh-jauh lagi rindu-rinduan. XD

Ja ne!


2 comments:

Un Phat Lee said...

skype je dengan mak.ehe XD

'Athifah Markzzaki said...

aku dah warning mak aku jangan beli laptop baru.. nanti jahanam org lain ganyang..

kitorang mesej2 hp jek.. sadis kn??

T_T

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...