Aug 19, 2010

The Phantomhive Awakens!~

Assalamualaikum!

Huahuahua.




Antara hobi yang aku paling syok layan ialah tengok anime. Bila aku tengok anime, memang melekat kat skrin laptop tu. Dan, anime yang aku tunggu-tunggu sejak tahun lepas dah release dan still ongoing. Kuroshitsuji (Black Butler) Season 2. Dengan bantuan sesetengah pihak, aku dapat memuat turun anime tersebut dengan jayanya. (Pergh ayat skema budak A1 Bahasa Malaysia ;DD)



Ciel Phantomhive

So, the Ciel Phantomhive awakens.. Aku tak sangka pulak Ciel hidup lagi, ingatkan dah out dah sebab pada awal chapter 1 tu asyik cerita pasal budak tak semenggah Alois Trancy tuh and akhir season 1 ending dia Sebastian dah nak 'makan' Ciel. Dekat nak akhir tiba-tiba keluar Sebastian and Ciel. Dan aku macam biasa menjerit tak tentu pasal sebab rindu kat Sebastian. Huahuahua.



Claude & Alois Trancy

Ugh, aku tak suka Alois Trancy. Dia memang menyerupai ciri kanak-kanak yang aku tak suka. Aku pun memang tak suka budak-budak. Sorry ye budak-budak di seluruh dunia. Akak ni memang anti sikit kalau yang jenis tak semenggah macam si Trancy neh. Dah la torture orang gaji sendiri. Kurang ajar betul.




Mungkin sebab Sebastian punya charisma tu yang buat Ciel lebih behave daripada Trancy. Ciel lebih matured walaupun masih kanak-kanak. Such a cold-blooded boy. Wah~ Memang suit pair lah 2 orang ni. Sama evil, sama cool.

Anyway, Alois Trancy punya butler, Claude, tak berapa hensem berbanding Sebastian. Huahuahua. (tak puas hati sebab muncul banyak watak penting baru dalam season baru ni)


we're the main characters.. yoroshiku onegaishimasu!

Okay sori ye kalau entry ni tak memberi manfaat kepada para pembaca sekalian. Kadang-kadang aku pun enjoy diri sendiri jugak. I'm not a very serious person. ;D

I'm looking forward to finish this series!

p/s : So i'll just wait for the Vampire Knight season 3 to release. Or, is it will not exist? Who knows?

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...