Aug 6, 2010

Something to talk about : Wiwi

Assaalamualaikum!

Apa khabar? Dua hari ni aku busy dengan kenduri naik rumah baru mak aku di kampung. Hais~ Seperti yang aku jangkakan, bebelan beliau yang aku terima kali ni lebih banyak dari biasa. Berkarung-karung diberinya. Heh.

Dan rindu aku padanya semakin kuat...



si pencipta masalah...


sang setia...


peneman study...


penjaga Yuuki...


paling mengada-ngada...


I miss you, Wiwi. Hope we can see each other again. Wait for me, i'll come to see you soon. ;DD

p/s : Satu settle, satu lagi timbul. Fitrah hidup. Yang penting, aku sentiasa cool. XD


5 comments:

usachii said...

apa khabar wiwi???

saya_arief said...

haha..gambar last tuu..
manje..
haha..
:D

'Athifah Markzzaki said...

tasya - hmm,, i wonder about that.. hope he'll be fine..

saya_arief - tu lah pasal, sebab manje la semua sayang dia. ;D

al-Jundi said...

i love cats!!

'Athifah Markzzaki said...

al-jundi - i know.. ;D

semua kena sayang kucing!

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...