Jun 11, 2010

Eh? Salah masuk blog ke?

Assalamualaikum!


"Waa, eh betul ke ni blog cik Kimmy aka 'Athifah?
Tak salah klik ke? Tengok link dah betul dah.
Mana makhluk comel sengih2 dapat aiskrim tu? Dah kene sembelih wat sup dah ke?
Musykil-musykil."


Heh.

Aku tukar layout la cerdik. Tengah syok2 log in, ada pop-out message cakap meh la try layout designer baru bla3. So aku try la. Boleh tahan cool jugak. So aku korbankan la si makhluk comel sengih2 tu demi pengalaman baru layout designing. Berani? Cubalah!

And do drop some comment on my new layout! (kalau korang rajin la kan)

Orang study sampai pengsan aku sedap2 online siap boleh tukar layout bagai. Aha.

Permohonan untuk hamster aku 2 ekor tu untuk dijadikan anak angkat dah lulus. Thank you Zul sanggup nak jaga Yuuki and Kaname. Jaga elok2 tau. Sekarang tinggal satu lagi. Si Wiwi pulak aku risau nak tinggalkan dia kat KLCC semula.

"Wiwi..." *sob2* T_T

Jom la menangis dengan aku. Bukan senang aku nak ajak menangis ni. Eh, kalau korang tengok aku menangis mesti korang pun ternangis sekali ye la aku nangis macam pelakon Korea time hero dia nak tinggalkan awek sebab hubungan tak direstui makhluk seluruh bumi. Aha! Tersebik -sebik korang nanti.


Oh ya, ada siapa-siapa yang berminat dengan benda yang ngeri lagi seram tak? Macam kalo tengok cerita SAW tu korang petik jari lah! Ha, kalau ada, meh aku suggestkan satu blog ni. Kari Ngeri namanya. Gambar yang dipaparkan kat sana memang tip top ah wa cakap lu. Sure pakej termuntah punya terbaik! Aku bagi amaran awal-awal ni, kalau korang tak boleh tengok benda2 yang meloyakan ni jangan la cuba saja-saja nak klik. Blog beliau ni memang hanya untuk hard-die-fan darah, bunuh-bunuh and mayat sahaja.

Ada berani? Klik sini.

Apa lagi ye? Hmm. Oh aku dah lama tak buat perangai lama ambik gambar banyak2 or camwhore la kata bijak pandai. Hahah. Really, aku dah lama tak update wajah terbaru aku yg cun tak hengat ni.

"Wei, stop! Stop! Aku nak termuntah dah. Ni belum tengok resepi Kari Ngeri lagi nieh."

Okay2 aku stop. Saja je aku nak menyengalkan diri dalam blog sendiri. Takkan tak bleh kot? Heh.

And, kepada siapa2 yang singgah blog aku ni, tinggal2kan la jejak ye? Takkan masuk rumah orang taknak perkenalkan diri ye tak? Eh, aku pun selalu jugak tak tinggalkan jejak tapi bukan salah aku blog2 tu takde shout box. (Aha, ni sure aku kena lempang pasni) Boleh je tinggalkan jejak anda di shout box aku or yg lagi rajin and cun silakan la tinggalkan komen tak kira la apa pun aku terima je. Jangan caci-maki dah la nanti aku sumpah jadi putera katak baru tau. Hehe, gurau2.

Ok lah aku nak stop. Selamat berehat di petang hari Jumaat ni bagi penduduk Malaysia and sewaktu dengannya juga selamat bersolat Jumaat bagi penduduk di Mesir. Jangan ponteng Solat Jumaat ye kawan-kawan! Berdosa, kita kan dah besar sume. Dah tau dosa pahala. So, janganlah ringankan mana-mana yg berat, jangan abaikan mana-mana yg ringan.

Akhir kalam, meh la kita berselawat ke atas junjungan kita, Nabi Muhammad S.A.W.

Renung2kan and selamat beramal!


p/s : Oh ya, lagu yg aku letak ni namanya Last Carnival. This song was recommended by my best friend forever, Heiji-san. I really fall for it. Thanks dear!


Next Paper : Physics

2 comments:

usachii said...

alamak ci kimmy tukar layout la...
mana gmabr camwhore kim kimmy????

'Athifah Markzzaki said...

hehehe.. amacam? okey x?

tu la.. takde gambar terbaru nak letak dlm entry.. heh..

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...