Jun 11, 2010

Oh2, Soalan?


Assalamualaikum!

Aha! Akhirnya ada jugak manusia yg berani bertanyakan soalan berani mati kat Formspring.me ku. Haha. Actually aku rasa memang soalan ni akan di expected dari para penanya sekalian. Heh.
Biar la aku jawab dalam entry supaya nanti takde la orang lain pula tanyakan soalan yang sama lagi. Penat den nak menjawab. Ceh!

1. Do you believe love in the first sight?

Yes, i believe love in the first sight. Malah, aku sendiri pun jatuh cinta pada pandangan pertama terhadap seseorang. Tapi, rasanya bukan jodoh aku lagi kot. But, aku masih menunggu peluang tu untuk datang lagi. Heh.

2. Do you have boyfriends?

Isy, aku musykil dengan soalan ni sebab ada S kat belakang boyfriend tu. Hahah. Okay, aku ada ramai boyfriend. Ye lah, kawan lelaki aku memang ramai. Tak terkira. Kalau yg kau maksudkan tu boyfriend a.k.a pakwe or sewaktu dengannya, tak ada. Aku tak ada boyfriend or pakwe or whatever. For now.

3. Write down name of your friends that ever be your best friends.

Waa, aku baca soalan ni dengan tonasi seorang kaunselor yg sedang membuat personaliti test. Hahah. Serius gila soalan kau ni. Rasanya macam tau je siapa yg gatal bertanya ni. Heh. Write down? Kenapa? Untuk apa perlu aku write down nama bestfriends aku? Kau tak percayakan aku sangat ke? Tak ape demi soalan peminat meh aku jawab. Tapi dalam Formspring.me aku tulis 2 je. Heiji-san and Farizz. Tapi rasanya aku nak tambah lagi sorang ni, Meha. Hehe. Meha jangan kembang hidung tau kalau baca post ni. Haha.

Untuk soalan last ni aku tak tahu apa objektif si penanya. Sebab aku tak pasti siapa yg bertanya. Tapi kawan-kawan yg lain jangan kecil hati aku tak letakkan dalam list. Kawan tetap kawan. Cuma yg aku listkan ni ada nilai sentimental yg tersendiri. Meanwhile, anda semua still kawan2 aku.

*Keluar dari topik*

Actually selain dari mereka bertiga ada lagi satu type kawan yg aku sangat interested. Erm, mungkin aku boleh listkan sikit siapa yg dalam list interested aku ni : Ogy and Zara. Ada la something dalam diri mereka yg aku interested. Oh, lelaki pun ada tapi aku tak nak listkan nanti kontroversi. Hahaha.


So, ada berani? Tanyalah! http://www.formspring.me/cikKay

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...