Jul 29, 2010

Aku Ayu Berbaju Kurung (Contest)

Assalamualaikum! First contest yang pernah aku sertai. Sebelum-sebelum ni aku tengok dari jauh je bloggers buat contest and join contest. Hehe. 

Contest dari cik Iris ni dah lama bukak cuma aku je yang lambat-lambat nak join. Berhari-hari belek gambar dalam hard disk nak cari gambar aku berbaju kurung terbaik. Haha, well, aku suka baju kurung. Sejak kecil lagi aku dah diajar pakai baju kurung. Tak kiralah nak keluar main basikal ke, rendam dalam sungai ke, mesti baju kurung yang aku rembat. Lepas tu mulalah baju tu koyak rabak la, terkena minyak rantai basikal la.. habis tu asyik tersangkut kat rantai basikal. Teringat pulak zaman kecil molek dulu. Nak jugak upload gambar zaman kecik berbaju kurung tapi takpelah. Tak cukup kriteria untuk dilihat oleh korang. Heh.




So, inilah baju yang aku cakap dulu. Baju kurung putih yang suci yang aku bawak pergi majlis wedding Adah and Saiful di Sabak Bernam hari Sabtu lepas. Sesuai dengan tema wedding diorang, hitam and putih. Maka aku pun pilih warna yang sama jugak. Yelah, baju ni boleh la buat raya jugak. Tak payah beli baju dah. Pakai ni je. Lagipun aku tak lama beraya kat sini. Raya kelima/keenam aku dah nak fly balik ke Kaherah. Awal gila kelas start, tension aku.

Ah, out of topic!

So, nilah gambar yang aku pertaruhkan untuk contest baju kurung terbaik cik Iris. Cik Iris kena bagi menang ye? Hehehe.. Sesiapa mau join meh2.. belum terlambat lagi. Tarikh tutup contest ni 13/8/2010. Nak tahu lebih lanjut klik kat sidebar yang ada gambar cik Iris berbaju kurung.

Sekian, ja ne!

5 comments:

nabilah_2908 said...

good luck....!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG

usachii said...

pergh molek sungguh mu nie (dialek ganu atau kelantan)

'Athifah Markzzaki said...

hai nabilah ;D will drop to your blog soon..

tasya - hehe,, ade 2 maksud ayat tu...
1. molek (baik) sungguh mu nie
2. molek (comel)sungguh mu nie.

i prefer no. 2.. haha.. sebab ai bukan budak baik.. ;DD

sushi_me said...

tq join contest ye..hehe

Mr. Asada said...

tajuk entri best... "Ayu Berbaju Kurung".. semacam menimbulkan keraguan je. hahaha

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...