Jul 3, 2010

Next Stop : Terengganu! XD


Assalamualaikum!

Aku dah sampai di Malaysia! Sungguh, aku rasa bersyukur and lega gila sebab berjaya melepasi satu dugaan yang besar dalam hidup aku. Dengan kesihatan aku yang tak berapa elok tiba-tiba demam and then sakit perut cirit-birit lagi. Ah, bayangkan aku dua kali masuk toilet dalam flight! Tu pun aku bertahan je la. Transit di Doha yang tak berapa nak happy sebab tak sihat. Sorry ye Madihah..sepanjang kita journey terbang bersama, ai banyak susahkan yu. Nak buat macam mana dah takdir aku nak sakit tiba-tiba.

Tapi apa-apa pun, Alhamdulillah sebesar mana pun dugaan menimpa, akhirnya sampai jugak aku di tanah air.


Doha, Qatar

Doha punya barang duty free memang murah! Kat sana banyak gila branded perfumes yang boleh tahan murah harganya kalau nak dibandingkan bila anda shopping kat sini (Malaysia). Disebabkan aku sakit, so tak jalan mana sangat la. Round2 kawasan perfumes survey harga dulu then duduk je. Nanti la bila aku pulang ke Egypt semula transit sekali lagi ni aku akan beli something. InsyaAllah kalau ada duit. Ouh, ramai gila orang Malaysia kat Doha, ada makcik pakcik yang baru balik umrah transit kat Doha, and naik flight sekali dengan kitorang.


with Meha


sempat online kat Doha airport


ni antara kawsan perfumes, sebenarnya luas lagi tempat ni...


Isu tandas

Ya Allah, Doha airport punya toilet macam takde pekerja. Sampah, tisu ape ntah merata-rata atas lantai. Kata Qatar Airways 5 star, airport pun kena la 5 star jugak. Hais. Lepas tu sampai di KLIA pulak, pergi toilet, eh apasal air toilet hitam semacam? Nak membuang pun tak sampai hati limpa perut semua. Giler arh, ada berlaku pencemaran air ke sekarang kat Malaysia?


Lastly, aku rindu sangat dekat Wiwi. Serius! Kalah rindu aku kat boyfriend. Ahaha, ye la sangat kan. Siapa boyfriend aku, aku pun tak tau. Haha. Hais~ semoga dia jumpa tempat untuk dia cari makan. Sob2. Tsk!


i'll be missing you always, Wiwi~ T_T


Flight back to Terengganu : 3 July 2010, 8.00 PM

Ja ne!

8 comments:

al-Jundi said...

comelnye kucing!

btw, welcome back to malaysia.... :)

qeqe said...

hurmmm, nnt leh la kirim perfume CK summer yup2!
kucing kimmy kiut!!

'Athifah Markzzaki said...

al-Jundi~

oho...beliau memang comel.. tq2.. =)

'Athifah Markzzaki said...

abg qeqe~

insyaAllah.. ade je kt sane.. tp kasi pulus la.. ngeh3..

tq2! >.<

Tan Sri Kroll™ said...

wahhh...same2..kerol pon balik nnt naik qatar...27/7 balik....hehe..BTW kimmmy ni belajar kat univ mane yek?? tahun berape???

'Athifah Markzzaki said...

ouh,,lewatnye balik.. tunggu result skali ye?

blajar kat al-Azhar ni jek.. kerol kat Zaqaziq en? baru je i'dadi.. masuk nanti baru tahun satu..

Tan Sri Kroll™ said...

a'ah..tunggu result dulu...

oo..kat azhar...betul2x..kerol kat zaqaziq...

bestnyeee dah ade kat mesia..hehe..anyway...selamat bercuti!!!! ^_^

'Athifah Markzzaki said...

hehehehe.. mmg best!

thanks..

n selamat pulang jugak nanti!

XD

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...