Jul 23, 2010

Entry syok sendiri.

Assalamualaikum!

Erm, nak bawak ke tak? Bawak ke tak bawak? Hais~ Serabut kepala aku fikir! Nak bawak laptop ke tak pegi KL neh. Aduss~ Kalau boleh taknak tambah beg. Herm... =.="

Herm.. =.='

ZzZzZ.. ~.~

Aiyark! Boleh tertido plak sambil fikir. Maklumlah ni first time entry keluar subuh hari ni. XD

Aku mau naik KL lah pagi ni. Flight Bas gerak pukul 9.30 am. Aku belum siap kemas lagi. Heh, sempat pulak mengadap internet. Esok ada gathering fasi yang dah lama aku tunggu-tunggu. Harap ramai yang datang. Mau kasi gegar sama Mid Valley esok. Wee~ Tak sabar betul. Hari Ahad pula wedding Adah and Saiful which i have mentioned before. Juga tak sabar tengok mereka berdua disatukan. Ah, indahnya cinta hingga ke jinjang pelamin... *mula berangan* Kemudian, tak boleh balik lagi. Nak settle hal borang SSLN and permohonan pinjaman JPA lagi. Ah, hidup tak pernah senang. Pergi ni pun gamble je. Malam ni lepak UK...M, malam esok lepak homestay, malam lusa? Err, belum plan lagi lah. Gilalah macam ni. Merempat aku kat negeri orang. Tuhan tolong lancarkan perjalananku~

So let the journey begins!

Ja ne!

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...