Oct 14, 2009

Continue from Last Night

Assalamualaikum!!!

Huhuhu..mcm pelik je aku nye post ade sambungan yg semalam lagi. Macam x pernah dibuat orang je..kui3. Erm,mungkin ending post aku agak senget smalam. Ah, lantak ar, meh aku betulkan ape yg senget tu yek. Actually dah xde ape pun, tu je yg aku nak citer. Cehs~sengal. Ape yg aku tertinggal cuma lah beberapa keping gambar tentang kejadian semalam serta beberapa pertukaran tarikh yg agak membuatkan aku rase san
gat ingin mencarut. Aduh, aku cume akan mencarut dlm hati je, xkan ditulis dalam blog ye.

Awal pagi tadi aku dah dikejutkan dengan panggilan dari Klinik Oncologi HUSM tentang tarikh SRS yang ditukar dari 4 November 2009 kepada 11 November 2009. Seminggu delay. Dan disebabkan penukaran tersebut maka tarikh flight aku ke Egypt akan ditunda lagi ke tarikh 20 November 2009. Dan semua perkara yg berlaku ni akan membuatkan hidup aku bertambah huru-hara!

Huru-hara tu maksud aku,

Budak2 Dental lain dah mula belajar sejak awal bulan Oktober lagi
+
aku masih di Malaysia xbuat ape2 pun lagi
=
Hell!

Betul-betul nak bunuh aku. Aku akan ketinggalan sebulan setengah dari yg lain. Ape yg aku fikirkan, mampu ke aku catch-up segala menatang yang dah orang lain belajar selama sebulan stengah tu?? Bukan xboleh belajar sendiri, tapi belajar tanpa guru yg mengajar tu perkara yg agak mustahil bagi manusia logikal macam aku. Dah la course ni kritikal.

Pengkritik : Tapi tapi tapi...yang Cik K ni gatal sangat ambil course ni apehal? Dah la tau diri tu sakit masih lagi cari pasal. Itu lah manusia. Tak sedar akan kemampuan sendiri.

Cik K : *staring* Huh! Aku punye suka! Aku yg akan belajar, bukan kau! Aku dah buat keputusan dan aku akan hadapinya sendiri. Aku bukannye akan susahkan korang wahai pengkritik sekalian.

Pengkritik : =.=' *stunned*

Sambung2, oka-san pun dah fed-up jugak dengan postpone memostpone neh (maaf aku merosakkan bahasa Inggeris). Asyik2 call orang MedicMesir nk postpone je. Kesian jugak oka-san menebalkan muka call office MM selalu. Aku kesian sangat dengan oka-san ni. Aku rasa aku lah anak yg paling susahkan dia. Aku dah susahkan dia dengan banyak perkara. Aku selalu jugak keluarkan air mata bila fikirkan yg aku banyak buat air matanya keluar. Oka-san pun kesian jugak dengan nasib aku ni. Perangai dah elok tapi kena dengan ujian lain pulak. Herm...

Aku x kisah la tentang ni. Memang agak fed-up tapi bila fikirkan yg aku dah pilih jalan ni, lalui je la. Harap aku x gagal memilih jalan ni.

*elok - aku betul-betul maksudkannya.


ni jalan kat dlm Klinik Oncology

ni la head frame yg aku citer semalam. menakutkan tak?

bangunan wad HUSM


P/S - Dan aku terfikir, mungkin Allah aturkan sesuatu yg lebih baik bila aku terpaksa postpone lagi pengajian aku.

3 comments:

heijihatsutori said...

Loh~ xpe r..everything happens for a reason...ade r hkmahnye 2...ko peg 20 aribln ak 23 blik Trg...heh! Xpe r...moge2 everything will be ok! ^^ Tbahkn ati! ^^

'Athifah Markzzaki said...

Hontouni???
argh! katakan tidak!!!
huhuhu..seems like we won't meet before i fly la..
adeh~
huhu..ye ar..anyway,thanks 4 ur support..
^^ *nk buat jgk*

heijihatsutori said...

Nk jugk kta tidk tpi xleh so jrit jelh..TIDAK!!!!!!!!!!!!!! huhu~

Welkem! ^^ *ceh...wt je r..x kish...haha!* ^^

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...